اشتراک گذاری

افزایش تولید پنل های جدید شارپ

کمپانی شارپ به عنوان یکی از اولین و بزرگترین تولیدکنندگان پنل و تلویزیون در جهان شناخته می شود. این شرکت به تازگی قصد کرده تا تولید پنل های IGZO  و OLED را افزایش دهد و از طرفی به کاهش تولید نمونه های  LTPS و A-SI بپردازد.

پنل  IGZO بیشتر برای گوشی های هوشمند کاربرد دارد اما شارپ در برخی از مدل های تلویزیون خود هم از این پنل استفاده کرده است. در ادامه به بررسی تکمیلی این خبر می پردازیم.

افزایش تولید پنل های جدید شارپ

افزایش تولید پنل های جدید شارپ  و ارائه ی محصولاتی با پنل IGZO

به اعتقاد کارشناسان ارئه ی محصولاتی با پنل IGZO از تبعات افزایش تولید پنل های جدید شارپ  می باشد. بنا بر استناد به اخبار موجود کمپانی شارپ قصد دارد تا بعضی از خط تولید های LTPS را حذف کرده و افزایش تولید پنل های جدید شارپ  IGZO را جایگزین آن کند.

این کمپانی در خصوص اینکه پنل های جدید در کدام دستگاه ها استفاده می شوند خبری نداده است. پیش بینی ما بر این است که در سال میلادی آینده محصولاتی که به طور گسترده از سوی کمپانی شارپ عرضه می شوند دارای پنل  IGZO خواهند بود.

تغییرات قابل توجه پنل شارپ

بنا بر گزارشات موجود کمپانی شارپ قصد کاهش تولید پنل های A-SI را از ۳۰هزار پنل به ۲۰هزار پنل در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ دارد. این کمپانی با حذف خط تولید های این پنل، تولیدش را به ۱۵ هزار واحد خواهد رساند. دلیل دیگر تغییر میزان تولید این پنل مربوط به افزایش تولید پنل های جدید شارپ   OLEDتا پایان سال میلادی جاری می باشد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی رسمی شارپ در خصوص فروش و تعمیر محصولات این شرکت فعالیت دارد. این مرکز با طراحی واحد های مجزا برای فروش و خدمات پس از فروش در راستای ارائه ی خدمات اقدام کرده است. کارشناسان حاضر در این واحد ها افرادی مجرب و آموزش دیده در این زمینه ها هستند که همین موضوع سبب می شود تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

شما قبل از خرید هر محصول می توانید از کارشناسان ما در جهت انتخاب بهترین محصول کمک بگیرید. شما برای گارانتی محصولات خود که بخشی از خدمات پس از فروش است می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید.

واحد های تعمیرات شارپ

فعال ترین بخش نمایندگی شارپ واحد های تعمیرات شارپ هستند. هر کدام از این واحد ها به تعمیر یک محصول خاص می پردازند. استفاده از به روزترین تجهیزات و امکانات در این واحد سبب می شود تا تعمیر دستگاه مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود. استفاده از قطعات اصل برای تعمیر دستگاه شما در این واحد تضمین می شود.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩