اشتراک گذاری

اسپیکر تبلت ایسر

اسپیکر تبلت ایسر یک بخش سخت افزاری از تبلت ایسر است که کارایی و عملکرد بالایی در این دستگاه دارد. خرابی های آن هم می تواند ریشه نرم افزاری داشته باشد و هم ریشه سخت افزاری. در تعمیر اسپیکر تبلت ایسر در مرحله اول باید موارد جزئی و پایه ای را چک کنیم.

موارد که عموما ناشی از سهل انگاری کاربران و بی توجهی آنها به تجهیزاتی است که به تبلت ایسر متصل می شوند. اگر اسپیکر خراب باشد، برای گوش دادن به موسیقی، برقرای تماس، ضبط صدا ، استفاده از اپ ها، بازی ها و… دچار مشکل خواهیم شد.

مواجه شدن با مشکلات بلندگوی ایسر امری غیر عادی نیست و با بررسی های ساده و نهایتا با تعویض این بخش برطرف خواهد شد. در صورت بروز هر گونه مشکل در تبلت ها می توانید از با نمایندگی تعمیر تبلت تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

اسپیکر تبلت ایسر

تمیز کردن اسپیکر تبلت ایسر

از دلایل رایج ضعیف شدن صدا در بلند گوی تبلت ایسر جرم گرفتن حفره قاب است؛ حفره های خروجی قاب که  صدا را پخش می کنند، به راحتی و به مرور زمان جرم می گیرند و کثیف می شوند؛ این جرم باعث می شود که صدای اسپیکر تبلت ایسر ضعیف شود.

لازم است در مرحله اول برای تعمیر اسپیکر تبلت ایسر این حفره ها را تمیز کنیم. این کار را با دقت و با احتیاط انجام دهید. تا باعث پارگی توری حفره ها نشوید. در زیر این توری اسپیکر تبلت گوشی قرار دارد. بی احتیاطی در تمیز کردن این بخش باعث صدمه و آسیب های سخت افزاری جدی در این قطعه می شود.

مشکلات نرم افزاری اسپیکر تبلت ایسر

فورس ریستارت

دکمه پاور (Power) و دکمه کاهش صدا (Volume Down) را به طور همزمان برای مدت زمانی در حدود 5 ثانیه نگه دارید تا دستگاه فورس ریستارت می‌شود و تعمیر اسپیکر تبلت ایسر انجام شود.

اتصال گجت ها

بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث و این قبیل گجت ها بین وضعیت خروجی صدا در گوشی اختلال ایجاد می کند. این همگام سازی را قطع کنید و کیفیت اسپیکر تبلت ایسر یک بار دیگر چک کنید.

فکتوری ریست

فکتوری ریست تبلت ایسر را به تنظیمات کارخانه بر می گرداند و همه اطلاعات کاربر را پاک می کند، اما به احتمال زیاد مشکل بلندگوی تبلت ایسر را حل می کند. برای اجرای فکتوری ریست مسیر زیر را دنبال کنید.

Setting /Backup & Reset /Factory Reset

کمی صبر کنید تا دستگاه عملیات مربوطه را انجام دهد.

واحد های تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت دارد. هر یک از تولیدات بنا به دلایل مختلفی ممکن است درگیر ایرادات و اختلالاتی شود. در واحد های تعمیرات ایسر هر محصول را در تعمیرگاه تخصصی خود مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم.

هر یک از این واحد های تعمیراتی به دستگاه های مدرن و پشیرفته عیب یابی و ترمیم تعمیر مجهز هستند و به تعمیرکاران کمک می کنند که با ریشه یابی دقیق و موشکافانه تعمیری درست و اساسی داشته باشند. در هر یک از این واحد ها آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار تکنسین ها است که مسیر تعویض را نیز برای آنها هموار و بی مانع می کند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩