اشتراک گذاری

اتصال دوربین کانن به گوشی

در عصر دیجیتال اتصال دوربین کانن به گوشی، امری ضروری محسوب میشود؛ چرا که نقش گوشی های هوشمند در زندگی بشر مهم و انکار نشدنی است؛ از این رو قصد داریم در این مقاله به بررسی نحوه اتصال دوربین کانن به موبایل بپردازیم. اعمال wifi در دوربین کانن انقلابی در عملکرد این دوربین بود و قابلیت های بسیاری را به دوربین اضافه کرد. Wifi در وصل کردن دوربین کانن به گوشی نیز نقشی پر رنگ داشته که در ادامه مقاله به طور مفصل بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با این مقاله همراه شوید.

آموزش تعمیرات نرم افزاری و سخت سخت افزاری لپ تاپ دل

نحوه اتصال دوربین کانن به گوشی

برای اتصال دوربین کانن به گوشی، تدارکاتی لازم است که باید از قبل آماده شده باشند. این اتصال، از طریق اپلیکیشنی به نام Canon Camera Connect صورت میگیرد که لازم است قبل از هر کاری در گوشی مورد نظر نصب شود. این اپلیکیشن توسط کمپانی کانن ارائه شده که برای اتصال دوربین canon به گوشی، مورد استفاده قرار میگیرد. امکان خواندن و نمایش تصاویر JPG گرفته شده توسط قالب دوربین‌های عکاسی از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن محسوب مشود. اپلیکیشن Canon Camera Connect برای دو سیستم عامل اندروید و ios قابلیت کاربری دارد. در ادامه مقاله به نحوه اتصال دوربین کنون به گوشی به صورت گام به گام خواهیم پرداخت.

نصب اپلیکیشن Canon Camera Connect

همان طور که در قسمت بالا گفته شد، اپلیکیشن Canon Camera Connect تنها راه اتصال دوربین کانن به گوشی است. این اپلیکیشن را میتوانید از App Store یا Google Play دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید. نکته حائز اهمیت در نصب این اپلیکیشن، سازگاری آن با گوشی مورد نظر است. قبل از نصب، از سازگاری گوشی خود با این اپلیکیشن اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نصب نمایید.

فعال کردن wifi در دوربین

برای اتصال دوربین کانن به گوشی ابتدا لازم است شناخت خوبی از مدل دوربین داشته باشید؛ چرا که نوع فعال کردن وای فای در دوربین به مدل آن بستگی دارد اما در حالت کلی با فعال کردن وای فای دوربین به یک وای ‌فای هات‌اسپات تبدیل می‌ شود که گوشی برای برقراری ارتباط با آن لازم است به وای ‌فای دوربین وصل شود. با این اتصال به یک منو ساده دسترسی پیدا خواهید کرد که تنظیمات دوربین از طریق این منو صورت میگیرد و میتوانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

کاربری اپلیکیشن Canon Camera Connect

در این بخش مراحل اتصال دوربین کانن به گوشی به پایان رسیده است و با نحوه کاربری اپلیکیشن آشنا خواهیم شد. کاربری اپلیکیشن Canon Camera Connect پس از نصب اپلیکیشن و فعال نمودن وای فای آغاز میشود. با اجرای برنامه بر روی گوشی با محیطی کاملا ساده و مینیمال رو به رو خواهید شد. کار کردن با این محیط، به حدی ساده است که به هیچ عنوان دچار سردرگمی نخواهید شد. از طریق سه منوی بزرگ که در وسط کادر قرار دارد می‌توان همه عکس‌های موجود بر روی حافظه دوربین را مشاهده نمود و یا از راه دور توسط گوشی خود عکاسی کنید. همچنین می‌توان تنظیمات دوربین را از طریق منوی سوم انجام داد.

نمایندگی مجاز کانن

نمایندگی مجاز کانن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز این کمپانی، اعم از تعمیر دوربین فیلمبرداری، دوربین عکاسی، اسکنر، دستگاه کپی، پرینتر و… میباشد. خدمات این مجموعه در دو حوزه فروش و تعمیر با سطح کیفی بالا ارائه میشوند. کاربران محصولات کانن میتوانند با مراجعه به نمایندگی مجاز کانن از سرویس های خدماتی ارائه شده در این نمایندگی بهره مند شوند. یکی از کاربردی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز، سرویس در محل است که معمولا در صورت اختلال در اسکنر، دستگاه کپی و پرینتر که حمل و نقل دشواری دارند، مورد استفاده قرار میگیرند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩