اشتراک گذاری

آیا می توان آل این وان دل را ارتقا داد؟

در سالهای گذشته، استفاده از آل این وان ها رایج تر شده و تو خیلی از مراکز اداری و شرکت ها، این محصول مورد استفاده قرار میگیره. کاربری راحت و ویژگی های دیگه ی این دستگاه باعث شده که خیلیا سیستم های قدیمی منزلشون رو هم با این دستگاه های پیشرفته تعویض کنن. اگه شما هم جزء این دسته از کاربرا هستین و مدتیه که از کامپیوتر چند کاره استفاده میکنین، احتمال کم کم به فکر ارتقا دادن این سیستم افتادین. اما به نظر شما، با توجه به ساختار ویژه AIO دل، آیا امکان ارتقا این محصول مثل pc وجود داره؟ امروز میخوایم با همکاری تکنسین های تعمیر آل این وان نمایندگی dell ، به همین سوال پاسخ بدیم. اگه فکر میکنین که سیستم تون قدیمی شده و نیاز به یه تحول اساسی داره، با ما همراه باشین تا نکاتی رو در مورد ارتقا آل این وان دل و بایدها و نبایدهای این فرایند، به شما دوستای عزیزمون ارائه بدیم.

ارتقا آل این وان دل

دلایل و تاثیرات ارتقا AIO

به نظر شما اصلا چه دلیلی داره که دردسر ارتقا آل این وان رو داشته باشیم؟ یا این که اصلا این کار چه  فایده ای داره؟ اصلا مفیده؟ خب باید بدونین همونطور که ارتقا سیستم برای کامپیوتر های قدیمی و لپ تاپ کاربردی بود، برای سیستم های جدید و آل این وان ها هم میتونه خیلی موثر باشه. این کار باعث میشه که سرعت سیستم به میزان چشمگیری افزایش پیدا کنه و پردازش های کند اون برطرف بشه. بالا رفتن سرعت سوئیچینگ یکی دیگه از تاثیرات مثبت این کاره. از طرفی شما با ارتقا دادن کامپیوتر چند کاره تون میتونین ظرفیت ذخیره سازی این سیستم رو هم افزایش بدین. کارشناس های آی تی مرکز تعمیرات دل معتقدن که ارتقا آل این وان dell یه اقدام مثبت و موثره که میتونه تو رفع بعضی از مشکلات سیستم هم به شما کمک کنه.

قطعات قابل ارتقا آل این وان دل

خب دیدین که ارتقا آل این وان دل، حرکت مثبت و موثریه و انجام دادنش میتونه مفید باشه. فقط یه ایرادی این وسط هست و اونم اینه که این دستگاه برای ارتقا خیلی محدودیت داره. در واقع شما فقط میتونین بعضی از قطعات کامپیوتر همه کاره تون رو ارتقا بدین که تازه همین کار هم محدودیت هایی تو مدل های مختلف داره. رم و پردازنده اصلی ترین بخش های این محصول هستن که شما میتونین اونها رو، البته تحت شرایطی، با مدل های پیشرفته تر جایگزین کنین. البته برخی مدلهای AIO جوری طراحی شدن که امکان ارتقا حافظه ی داخلی اونها هم وجود داره. در واقع باید بگیم که یه کامپیوتر چند کاره، اساسا برای ارتقا و به روز رسانی طراحی نشده و در صورت قدیمی شدن سیستم، بهترین راه اینه که به فکر خرید یه سیستم جدید باشین. همچنین باید بدونین که ارتقا آل این وان دل در بخش های نمایشگر و بلندگوها به طور کلی ممکن نیست و نمیشه این کار رو انجام داد.

ارتقا هارد و رم آل این وان dell

همونطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، امکان ارتقا آل این وان دل خیلی محدوده و به جز موارد خاص، نمیشه بخش های مختلف این قطعه رو ارتقا داد. معمولا شما میتونین رم و هارد این سیستم رو تعویض کنین و از مدل های جدید تر در AIO خودتون استفاده کنین. دلیلش هم اینه که تو بیشتر مدل ها، این دو قطعه لحیم نشدن و امکان جدا سازی اونها وجود داره. بنابراین اگه حس می کنین که کامپیوتر همه کاره تون به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داره، میتونین با کمک تکنسین های ما در نمایندگی رسمی دل مرکز سخت افزار ایران، این قطعات رو ارتقا بدین. اما دلیل این که ارتقا آل این وان در سایر قطعات مرتبط با این دستگاه امکان پذیر نیست، اینه که این بخش ها به مادربرد لحیم شدن و امکان جدا سازی اونها وجود نداره. متاسفانه هیچ راه حلی هم برای رفع این مشکل وجود نداره و به جز رم و هارد، نمیتونین ارتقا آل این وان دل رو در سایر بخش های این دستگاه داشته باشین.

نمایندگی دل در تهران

نمایندگی دل در تهران، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز برای دریافت خدمات حوزه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی شناخته میشه. این مرکز برای ارائه با کیفیت ترین خدمات در حوزه های ذکر شده، اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین کارشناس ها در واحدهای مختلف کرده. این مجموعه تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت میکنه و کلیه ی مجوزهای لازم رو از مراجع مربوطه دریافت کرده. مجاز بودن فعالیت های نمایندگی دل، نشون دهنده ی سطح کیفی بالای خدمات این مرکز هست و کاربرا رو مطمئن میکنه که میتونن با کیفیت ترین سرویس ها رو از این مرکز دریافت کنن. همچنین تعمیرات هم در این مجموعه در سطح بالایی به کاربران محترم ارائه میشه. شما عزیزان میتونین برای رفع مشکل هر کدوم از انواع لپ تاپ، آل این وان،کامپیوتر، مانیتور، تبلت، پروژکتور، مادربرد، تجهیزات شبکه و … خودتون، به نمایندگی دل در تهران مراجعه کنین و از بابت رفع مشکل محصولتون به صورت حرفه ای و بی نقص، اطمینان کامل داشته باشین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩