اشتراک گذاری

آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا

کمپانی توشیبا همیشه به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های دستگاه کپی شاخته شده که محصولات با کیفیتی رو تولید و به بازار عرضه کرده. یکی از ویژگی های اصلی محصولات این برند، تطابق با پیشرفت های روز دنیا هست. توشیبا همیشه تلاش کرده که به روز باشه و محصولاتش رو به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز کرده. 

یکی از مصادیق این ویژگی، پنل های جدیدی هست که این برند تو دستگاه های کپی ش مورد استفاده قرار داده. این پنل که در فتوکپی های جدید Toshiba دیده میشه، طوری طراحی شده که شبیه تبلت هست و کلا ساختار متفاوتی داره. با توجه به این که خیلی از کاربرا در تماس با واحد نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا، در مورد نحوه ی کار با این پنل جدید سوالاتی پرسیدن، تصمیم گرفتیم نکاتی رو راجع بهش به شما دوستای عزیزمون ارائه بدیم. 

کلیپ آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا حاوی نکات جامعی در مورد روش کار با این پنل هست و شما میتونین با تماشای اون، به راحتی با پنل جدید دستگاه کپی تون کار کنین.

آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا

موارد آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا

در بخش قبلی گفتیم که طراحی و ساختار پنل های جدید دستگاه فتوکپی توشیبا تا حدی زیادی شبیه تبلت هست. اما این پنل، هنوز هم کلیدهای فیزیکی داره که بخشی از عملکردهای دستگاه با استفاده از اونا انجام میشه. مهم ترین مواردی که در فیلم آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا مشاهده میشه، شامل موارد زیر هستن:

کلید on/off

این کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه کاربرد داره و در بخش بالایی پنل قرار گرفته. وقتی این دکمه رو بزنین، سه تا گزینه در صفحه نمایش ظاهر میشه که میتونین ازشون بر حسب نیاز استفاده کنین.

کلید emergy saver

کاربرد اصلی این کلید اینه که دستگاه فتوکپی Toshiba شما رو به حالت استند بای میبره.

کلید Home

یکی از کاربردی ترین موارد آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا ، کلید هوم هست. درست مثل کلید هوم موبایل و تبلت، این دکمه دستگاه کپی رو به صفحه ی اصلی بر میگردونه.

کلید Access

یکی دیگه از دکمه های کاربردی در دستگاه های کپی جدید توشیبا، کلید Access هست. خیلی از کاربرا به دستگاهشون پسورد میدن. این کلید باعث میشه وقتی در حال کار با دستگاه کپی هستین، بتونین دوباره قفلش کنین.

کلیدهای 1 و 2

یکی دیگه از موارد آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا ، مربوط به کلیدهای 1 و 2 هست. این کلیدها قابل برنامه ریزی هستن و در واقع، خودتون میتونین برنامه ریزی کنین که این کلیدها چه کاربردی براتون داشته باشن.

Function clear

کلید Function clear در پنل جدید فتوکپی Toshiba ، تمام تنظیمات دستگاه رو به حالت پیش فرض یا دیفالت بر میگردونه.

استارت

در نهایت، دکمه ی استارت در پنل کپی جدید توشیبا، برای شروع فرایند چاپ مورد استفاده قرار میگیره.

آیکون های صفحه

علاوه بر کلیدهای فیزیکی پنل جدید فتوکپی توشیبا که در موردشون صحبت کردیم، آیکون های متنوعی هم در صفحه نمایش پنل وجود داره که هر کدوم برای اجرای عملکردهای خاصی مورد استفاده قرار میگیرن. آیکون هلپ، تنظیمات و چند آیکون کاربردی دیگه در این بخش وجود دارن که با لمس کردن هر کدوم از اونها، قابلیت های متعددی در اختیار شما قرار میگیره. 

با دیدن ویدئوی آموزش کار با پنل جدید فتوکپی توشیبا ، با جزئیات کار با هر کدوم از این آیکون ها آشنا خواهید شد. اگه سوال یا مشکلی در این زمینه داشتین، میتونین از تعمیرکارهای مجرب و ماهر نمایندگی تعمیرات توشیبا در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و مهیا کردن پیشرفته ترین تجهیزات، تونسته خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه کنه. مدیریت این مرکز، اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل هست و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل داره. 

لازمه بدونین که نمایندگی مجاز توشیبا، خدماتی همچون فروش محصولات این کمپانی، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش رو در سطحی گسترده به کاربران ارائه میده که این مساله، باعث جلب رضایت و اعتماد مشتری های عزیز شده. شما کاربرای عزیز میتونین برای خرید یا تعمیر هر کدوم از انواع دستگاه کپی، لوازم خانگی، تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ و … toshiba به این نمایندگی مراجعه و با کیفیت ترین سرویس ها رو دریافت کنین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩