اشتراک گذاری

آموزش نصب درایور لپ تاپ دل

وقتی لپ تاپ میخرین و برای اولین بار میخواین ازش استفاده کنین، نیاز به این دارین که روش ویندوز نصب کنین. اما این همه ی ماجرا نیست؛ تازه بعد از نصب ویندوز، باید درایورها و راه اندازها رو نصب کنین تا بتونین کارهای مورد نظرتون رو با دستگاه انجام بدین. خیلی از کاربرا برای نصب و راه اندازی این درایورها با مشکل مواجه هستن و نمیتونن این کار رو به درستی انجام بدن. 

در حالی که این کار چندان سخت نیست و با یه آموزش ساده، میتونین به راحتی انجامش بدین. فیلم آموزش نصب درایور ویندوز لپ تاپ دل ، بهتون کمک میکنه که با روش ها و نکات این فرایند آشنا بشین و بتونین خودتون به راحتی انجامش بدین. ضمن این که اگه بازم مشکلی در این زمینه داشتین، متخصصین نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در مرکز سخت افزار ایران، نکات و راهنمایی های لازم رو به شما عزیزان ارائه میدن؛ همراهمون باشین.

درایور چیست؟

به نظر شما اصلا درایور چیه؟ خب باید بگیم درایور لپ تاپ، در واقع یه نوع نرم افزار هست که اطلاعات خاصی از چگونگی کارکرد و مدیریت قطعات رو در اختیار سیستم عامل قرار میده. سیستم عامل هم با استفاده از این اطلاعات، سخت افزار رو به بهترین شکل مدیریت میکنه. 

یه جورایی میشه گفت که درایور یا راه انداز، رابط بین سخت افزار و سیستم عامل هست که به برنامه ها اجازه استفاده از سخت افزار رو میده. بنابراین اگه درایور ها نصب نشن و یا درست نصب نشن، قطعا کار شما با لپ تاپ dell تون به مشکل خواهد خورد. در کلیپ آموزش نصب درایور لپ تاپ دل ، به صورت کامل و جامع با چگونگی نصب این نرم افزار آشنا خواهید شد.

آموزش روش های نصب درایور لپ تاپ دل

برای نصب کردن درایور لپ تاپ دل، شما میتونین از چند روش استفاده کنین که همگی کاربردی و جامع هستن. بهترین و البته راحت ترین روش، استفاده از DVD  های همراه دستگاه هست. امروزه اکثر کمپانی های سازنده لپ تاپ ها و قطعات سخت افزاری، به همراه محصولات خودشون یه دیسک حاوی درایورها رو هم ارائه میدن. شما میتونین با استفاده از این دی وی دی ها، دروایورهایی مثل کارت گرافیک، مادربرد و … رو نصب کنین. 

البته متخصصین نمایندگی تعمیرات دل در فیلم آموزش نصب درایور لپ تاپ دل ، روی این نکته تاکید دارن که برای نصب درایور ها، اول از تطابق اونا با نسخه ی ویندوز مطمئن بشین. دومین روش، دانلود کردن درایورها از اینترنت هست که در این صورت، باید نرم افزار مربوطه رو از وب سایت های معتبر و مطمئن دانلود کنین.

نمایندگی دل در تهران

نمایندگی دل در تهران ، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات این شرکت هست. این نمایندگی، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. 

استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز نمایندگی مجاز dell در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن. این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاریش شده و نمایندگی دل در تهران رو به عنوان یه مجموعه ی تخصصی مشهور کرده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩