اشتراک گذاری

آموزش تنظیمات چاپ دو رو در پرینتر شارپ

مقاله امروز رو با موضوع آموزش تنظیمات چاپ دو رو در پرینتر شارپ از دست ندین. چاپ دو رو، یکی از آپشن هاییه که بعضی از چاپگرهای sharp اونو به صورت اتوماتیک انجام میدن. اما توی مدل های دیگه، باید تنظیماتش رو از طریق کامپیوتر انجام بدین تا بتونین از اسناد مورد نظرتون، پرینت دو طرفه داشته باشین. خیلی از کاربرا برای انجام دادن این کار دچار مشکل میشن و به دنبال آشنایی با مراحل اون هستن. 

لازمه این نکته رو یادآوری کنیم که اگه برای انجام دادن تنظیمات این بخش دچار مشکل یا ابهامی شدین، می تونین از تکنسین های مجرب ما در واحد تعمیرات تخصصی پرینتر شارپ کمک بگیرین. همچنین در ادامه فیلم آموزش تنظیمات چاپ دو رو در پرینتر رو براتون گذاشتیم تا با دیدنش، بتونین به راحتی این فرایند رو انجام بدین؛ همراهمون باشین.

تنظیمات چاپ دو رو در پرینتر شارپ

اینو بخون حتما به کارت میاد : نحوه تنظیمات رنگ پرینتر

آموزش مراحل تنظیم چاپ دو رو در پرینتر

برای فعال کردن تنظیمات چاپ دو رو در پرینتر ، باید از طریق کامپیوتر اقدام کنید. به این ترتیب که اول روی آیکون ویندوز کلیک کنید. بعدش باید گزینه ی دیوایس پرینترز رو انتخاب کنین و روی چاپگر مورد نظرتون کلیک کنید. در مرحله ی بعد، لازمه که زبان مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعدش با انتخاب گزینه ی دیوایس، سیتینگ رو انتخاب کنین. ادامه ی مراحل کار سختی نیست و به راحتی می تونین انجامشون بدین.

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج ، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده خدمات در زمینه ی محصولات این کمپانی در استان البرز شناخته میشه. این مرکز که تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت میکنه، از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا در حوزه ی فروش و تعمیرات پرینتر شارپ برخوردار هست و به همین دلیل، سرویس های متمایز و با کیفیتی رو به کاربرهای محترم این استان ارائه میده. همکارای ما در این نمایندگی، نهایت تلاششون رو می کنن که با تعهد و رعایت اخلاق حرفه ای، ضمن جلب رضایت کاربران محترم، زمینه رو برای تحقق اهداف مشتری مداری فراهم کنن. نمایندگی شارپ در کرج، به همه ی مناطق این استان از جمله هشتگرد، ساوجبلاغ، طالقان، اندیشه، ملارد، فردیس، ماهدشت، محمدشهر و … سرویس دهی داره و نیازهای همه کاربران رو پوشش داده.

1/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩