اشتراک گذاری

آموزش تمیز کردن لیزر اسکنر کانن

اسکنر دستگاه کاربردی هست که قطعات و بخش های داخلی اون، با ظرافت ویژه ای کنار هم چیده شدن. این قطعات نیاز به مراقبت دارن و دائما باید بررسی بشن. اگه هر کدوم از این بخش ها از جمله: موتور ، آیینه ها ، لنزها ، حسگر ها و لامپ، آلوده باشن یا دچار ایراد یا مشکلی بشن، کیفیت اسکن به شدت کاهش پیدا میکنه و تصاویر بی کیفیتی رو توی سیستم مشاهده می کنیم. 

یکی از روش های پیشگیری از بروز این مشکل، اینه که هر چند وقت یه بار، قطعات داخلی اسکنر کانن خودتون رو تمیز کنین. البته این فرایند هم حساسیت های خاص خودش رو داره و باید با رعایت نکاتی انجام بشه. توی ویدئوی آموزش تمیز کردن لیزر اسکنر کانن، شما با ترفندها و نکات مهم این کار آشنا میشین و میتونین با تمیز کردن این قطعه، جلوی خرابی اونو بگیرین. 

اگه تو هر کدوم از بخش های انجام دادن این فرایند با مشکل مواجه شدین، میتونین از تکنسین های تعمیر اسکنر در نمایندگی کانن کمک بگیرین. همکارای ما بهتون کمک میکنن که فرایند مورد بحث رو به بهترین شکل انجام بدین.

آموزش تمیز کردن لیزر اسکنر کانن

اینو بخون حتما به کارت میاد : 5 روش رفع مشکل کار نکردن اسکنر کانن

آموزش نکات مهم تمیز کردن لیزر اسکنر canon

یه سری نکات هستن که اطلاع از اونها و رعایت کردنشون بهتون کمک میکنه فرایند تمیز کردن اسکنر و بخش های مختلف اونو به صورت درست و اصولی انجام بدین. به عنوان مثال، برای تمیز کردن بخش های خارجی این دستگاه، نیاز نیست کار خاصی انجام بدین و کافیه گرد و غبار موجود رو پاک کنین و بعد با یه دستمال مرطوب، سطح دستگاه رو تمیز کنین. 

تو فیلم آموزش تمیز کردن لیزر اسکنر ، میبنین که تمیز کردن قطعات داخلی این دستگاه، نیاز به دقت بیشتری هم داره. برای پاکسازی لیزر و سایر بخش های داخلی اسکنر، باید از دستمال های مخصوصی استفاده کنین. قطعات داخلی خیلی حساس هستن و اگه روشون خط و خشی بیفته، به طور کلی عملکرد دستگاه رو با مشکل مواجه میکنن. بقیه ی مراحل تمیز کردن لیزر اسکنر کانن هم حساسیت هایی داره که با دیدن کلیپ، بیشتر با اونها آشنا میشین.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با فراهم کردن بستری مناسب، تونسته تخصصی ترین سرویس ها رو در حوزه های فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه بده. البته به جز این دو حوزه، نمایندگی مورد بحث در زمینه ی خدمات پس از فروش هم اقدامات مفید و قابل توجهی رو انجام میده. 

در این نمایندگی که تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت میکنه، انواع محصولات canon شامل دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، دوربین، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه میشه. همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص محصول مورد نظرشون، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات کانن، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. نمایندگی کانن ، ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران در این استان شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩