اشتراک گذاری

آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا

آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا یکی از فصل های آموزشی در مرکز آموزش عالی ماشین های اداری و دفتری است. همان طور که می دانید مین برد یکی از اصلی ترین قطعات سخت افزاری این دستگاه است که وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد. نبود آن و خرابی و اختلال در آن می تواند اختلالات و ایرادات بسیار فراوانی را به دنبال داشته باشد. برای اینکه آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا را به خوبی برای کاربران توضیح دهیم، فصلی جداگانه را برای آن در واحد آموزشی  تعمیرات دستگاه کپی در نظر گرفته ایم که نشان دهنده اهمیت این قطعه در دستگاه کپی است. تمامی آموزش هایی که در این مرکز عالی ارائه می شود همراه با ارائه گواهینامه های معتبر است که شما را به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای به کارگاه های تعمیراتی معرفی می کند و این این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای مشغول به فعالیت شوید.

آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا

آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا به صورت تئوری

در مرحله اول داوطلب باید درباره اجزای تشکیل دهنده مین برد، اطلاعات مفید و کاربردی به دست آورد. این قطعه را به خوبی بشناسد و از عملکرد هر یک از اجزا شناخت پیدا کند. تمامی این مباحث در گام اول آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا به صورت تئوری و نظری به کاربر آموزش داده می شود و بعد از اینکه کاربرد توانست اجزا و وظایف هر یک از قطعات این دستگاه را شناسایی کند، وارد مرحله بعدی ، یعنی مرحله عملی و کارگاه تعمیراتی خواهد شد. یادآوری این نکته واجب و ضروری است که شناخت اجزا و عملکرد های مین برد در عیب یابی و ریشه یابی دستگاه بسیار اهمیت دارد.

آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا به صورت عملی

پس از اینکه کاربر آموزش های تئوری را دریافت کرد، وارد تعمیرگاه تخصصی می شود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته و با نظارت اساتید، شروع به تجربه آموزی خواهد کرد. در تعمیرگاه مرکز آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا یک دستگاه کپی با مین برد خراب به کاربر داده می شود و از او درخواست می شود که ایراد و اختلال موجود را شناسایی و رفع کند. تمامی مراحل با نظارت تکنسین ها و اساتید همراه است.

مشکلات اصلی مین برد پرینتر توشیبا

  • سوختگی مین برد پرینتر در اثر نوسانات جریان برق
  • خرابی مین برد پرینتر فوجیتسو در اثر نوسانات شدید ولتاژی
  • خرابی درگاه های خروجی و ورودی

مروری کوتاه بر مسیر تعویض مین برد کپی توشیبا

پس از اینکه آموزش تعویض مین برد کپی توشیبا در بخش تئوری به پایان رسید و کاربر وارد تعمیرگاه عملی شد، برای اجرای مراحل تعویض مین برد، باید پنل دسترسی دستگاه کپی را به آرامی باز کند و محافظی که شیشه را پوشانده نیز با دقت باز کند. سپس پیچ های بالا و پایین صفحه را بردارد. توجه داشته باشید که این کار، دقت بالایی لازم دارد و حتما با نظارت استاد انجام خواهد شد. نباید عجله کرد و باید مراقب آسیب دیدن کابل هایی که درب بالای صفحه را به مادربرد متصل کرده اند، بود. تمامی سیم های متصل به مادربرد را باید جدا کرد. برای آزاد کردن مین برد، باید تمام پیچ های نگه دارنده را باز کنیم تا بتوانیم این قطعه را به راحتی تعویض کنیم. اجرای این تعویض به سادگی توضیح در یک پاراگراف و چند خط نیست؛ حتما داوطلب باید به صورت عملی آن را انجام دهد.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا یک درگاه امن و ایمن است که خدمات بسیار متنوع و مفیدی را به کاربران خود ارائه می دهد. در این نمایندگی هر کاربر می تواند با اطمینان کامل از مجموعه ای از امکانات و تسهیلات در بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات Toshiba استفاده کند. نمایندگی مجاز توشیبا تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است. این نمایندگی همواره در تعاملات گوناگون خود با کاربران توانسته است حوزه نیاز های آنها را به خوبی بشناسند و در مسیر تامین نیاز های آنها گام بردارد. تعمیرکاران این نمایندگی به خوبی با ساختار درونی این دستگاه آشنایی دارند و می توانند پس از یک عیب یابی دقیق و هوشمندانه مسیر درست تعمیر و بهسازی را انتخاب و اجرا کنند. تمامی سرویس های همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩