اشتراک گذاری

آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا

همونطور که اطلاع دارین، دستگاه های کپی با استفاده از یک سری مواد مصرفی کار میکنن. دو نوع پودر در بیشتر فتوکپی ها وجود داره که در اصطلاح تعمیرات کپی، به اونها پودر سبک و سنگین گفته میشه. پودر سنگین، نام دیگه ی دولوپر هست که به معنی توسعه دهنده هم به کار میره. دولوپر، تونر رو به درام منتقل میکنه و به این ترتیب، تو فرایند چاپ تاثیرگذاره. نکته ای که در مورد دولوپر وجود داره اینه که یه تاریخ مصرف مشخص داره و با پایان این زمان، دیگه نمیتونه کیفیت لازم رو ارائه بده.

به همین خاطر هم لازم که در اولین فرصت اقدام به تعویض پودر سنگین دستگاه کپی خودتون بکنین تا با مشکل افت کیفیت چاپ مواجه نشین. در ادامه، ضمن ارائه ی نکاتی راجع به این ماده، فیلم آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا رو به شما ارائه میدیم تا بتونین به راحتی این فرایند رو انجام بدین. اگه سوال یا مشکلی هم داشتین، میتونین راهنمایی های لازم رو از کارشناس های مجرب تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی توشیبا دریافت کنین.

مشکلات دولوپر دستگاه کپی

دولوپر در دستگاه کپی، توی بخشی نگهداری میشه که بهش تانک دولوپر میگن. اگه این یا تانک مشکلی داشته باشه، قطعا کیفیت چاپ به شدت مختل میشه. یکی از مهم ترین مشکلات دولوپر فتوکپی toshiba، مخلوط شدن مواد اضافه با این ماده هست. مشکل دیگه، دیر تعویض کردن دولوپره که تبعات سنگینی هم به دنبال داره. به تعویق افتادن زمان تعویض این ماده، می تونه زمینه ساز بروز مشکلاتی از قبیل تونر ریزی در دستگاه بشه و به این ترتیب، کیفیت چاپ کپی شما رو به شدت کاهش بده. 

دیدن کلیپ آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا بهتون کمک میکنه که ضمن آشنایی با این ماده، اونو در زمان مناسب و به شکل درست تعویض و از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کنین.

نکات مهم در آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی Toshiba

یه نکته ای که در آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا خیلی مهمه و حتما باید رعایتش کنین، اینه که این ماده به صورت فیزیکی مصرف نمیشه. یعنی در زمان مشخصی، کیفیت خودش رو از دست میده. بنابراین امکان تعمیر پودر سنگین عملا وجود نداره و حتما باید تعویض بشه تا کیفیت چاپ دستگاه به حالت نرمال برگرده. دومین نکته اینه که با توجه به تاثیر بالای این ماده در کیفیت چاپ، حتما باید اونو در زمان مناسب تعویض کنین و به هیچ عنوان اجازه ندین که دولوپر فاسد در دستگاه باقی بمونه. وگرنه هم مصرف تونر دستگاه بالا میره و هم موجب بروز مشکل تونر ریزی میشه. و در نهایت، دولوپر باید در شرایط خشک و کم حرارت نگهداری بشه؛ چون گرما و رطوبت زیاد میتونه کیفیتش رو کاهش بده و با چسبیدن ذرات تونر به هم، مشکلاتی رو به وجود بیاره.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا ، تعدادی از کارشناسا و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در زمینه ی تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات برند توشیبا شامل دستگاه کپی، پرینتر، پروژکتور و … به فروش میرسه و به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم میشه. 

همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص مشکلات و ایرادهای محصول مورد نظرشون دارن، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات توشیبا در مرکز سخت افزار ایران، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. این بخش از نمایندگی مجاز توشیبا ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩