اشتراک گذاری

آموزش تعمیر led لپ تاپ ایسر

کلیپ آموزش تعمیر led لپ تاپ ایسر، مراحل و روش های انجام این فرایند رو به شما آموزش میده و کمکتون میکنه که در صورت نیاز، بتونین این فرایند رو انجام بدین. نیازی به گفتن نیست که ال ای دی، یکی از بخش های حساس در لپ تاپ هست که اگه خراب بشه، کل فرایند دستگاه رو دچار مشکل میکنه. نکته ی دیگه ای که باید مورد توجه قرار بدین، اینه که ادامه دار شدن خرابی این قطعه، حتی میتونه رو کیفیت نمایش تصویر هم تاثیر منفی بذاره. ال ای دی، بسیار شبیه به ال سی دی هست و تنها تفاوتش، وجود لامپ های فلورسنت در این قطعه هست. این لامپ ها خیلی ظریف هستن و همین مساله باعث شده که ترمیم led به عنوان یکی از تخصصی ترین مراحل در  مرکز تعمیر لپ تاپ شناخته بشه. مواردی مثل: سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن تصویر و داده، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… مهم ترین مشکلات قطعه ی مورد بحث هستن که در فیلم آموزش تعمیر led لپ تاپ ایسر باهاشون آشنا میشین. اگه احساس کردین که برای ترمیم این قطعه نیاز به کمک و راهنمایی بیشتر دارین، میتونین رو تخصص و مهارت مهندسین آی تی نمایندگی ایسر حساب کنین.

آموزش تعمیر led لپ تاپ ایسر

مراحل آموزش تعمیر led لپ تاپ

همکارای ما در نمایندگی تعمیرات ایسر معتقدن که تعمیر ال ای دی لپ تاپ، در بیشتر موارد امکان پذیر نیست و نیاز به تعویض این قطعه هست. در فیلم آموزش تعمیر led لپ تاپ acer هم میبینین که تعمیرکارها اول این قطعه رو بع دقت عیب یابی میکنن. یعنی بررسی میکنن که آیا چراغ پاور مانیتور روشن میشه یا نه؛ اگه روشن شد ولی تصویری به نمایش در نیومد، پشت لپ تاپ رو با یه چراغ قوه چک میکنن تا ببینن مشکل از کجاست. اگه پنل شکسته باشه یا لامپ های ال ای دی سوخته باشن، باید led لپ تاپ ایسر شما به صورت کامل تعویض بشه. فراموش نکنین که این فرایند خیلی حساسه و بروز هرگونه خطا در روند اون، میتونه هزینه ی تعمیرات رو چند برابر کنه و حتی به سایر بخش های دستگاه هم آسیب برسونه.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، یک مجموعه ی تخصصیه که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این کمپانی رو به کاربرای عزیز ارائه میده. این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کمک گرفتن از کادر حرفه ای و مجرب، تونسته بهترین سطح کیفی خدمات رسانی رو ارائه بده و به عنوان یکی از تخصصی ترین واحدهای مرکز سخت افزار ایران شناخته بشه. شما عزیزان میتونین با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسر، انواع مدل های لپ تاپ، تبلت، موبایل، هارد و … این برند رو به صورت اورجینال خریداری کنین. لازمه بدونین که فعالیت اصلی این نمایندگی، در حوزه ی تعمیرات هست و میتونین برای ترمیم بی نقص و کامل هر کدوم از محصولات ذکر شده، رو مهارت تکنسین های شاغل در نمایندگی ایسر حساب کنین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩