اشتراک گذاری

آموزش تعمیر پرینتر کانن

برگزاری دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر کانن یکی دیگر از فعالیت های نمایندگی کانن است که با حضور برترین اساتید این حوزه و در یک فضای کاملاً مجهز انجام می‌پذیرد. متقاضیان حضور در این دوره‌ها می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کانن تماس گرفته و روند ثبت نام خود را پیگیری نمایند. 

(ابهامات و پرسش های  احتمالی در ارتباط با دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر کانن نیز از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت –تماس با مرکز، ایمیل و .. – پاسخ داده خواهد شد). حضور در این دوره‌ها برای اشخاص علاقمند به فعالیت در حوزه تعمیر تجهیزات چاپ و یا افراد حرفه‌ای فعال در حوزه چاپ توصیه می‌شود. 

شایان ذکر است در پایان دوره، مدرکی دال بر اتمام موفقیت آمیز «دوره‌های تخصصی و عمومی آموزش تعمیر پرینتر کانن» به شرکت‌کنندگان اعطا می‌گردد.

آموزش تعمیر پرینتر کانن

دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر کانن

در دوره‌های عمومی و تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر کانن مباحث مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، سرویس، گردگیری و تعویض قطعات مرتبط با انواع پرینتر کانن اعم از لیزری، سوزنی، جوهر افشان و … آموزش داده می‌شود. آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها از سطح مبتدی آغاز شده و تا سطح پیشرفته ادامه خواهد داشت. حضور در سطح مبتدی برای آندسته از کاربرانی که مهرات و دانش ابتدایی کار با دستگاه را دارند الزامی ندارد. 

(در صورت تأیید مهارت ابتدایی متقاضی توسط کارشناسان و اساتید دوره‌ها، فرد متقاضی می‌تواند در دوره‌های تخصصی شرکت کند). واکاوی و آنالیز فنی پرینترهای کانن، آشنایی با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری پرینترهای کانن، آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی، پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره و مواردی از این دست برخی از ویژگی های مرکز آموزش تعمیر پرینتر کانن است که سبب تمایز و پیشروی این مجموعه در قیاس با سایر مجموعه های همکار گشته است. برخی از تخصصی‌ترین آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های تعمیر پرینتر کانن در بخش‌های آتی شرح داده خواهد شد.

سرفصل های آموزش تعمیر پرینتر کانن

در دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر کانن بسته به سطح دوره، آموزش‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی تمامی قطعات پرینتر ارائه می‌گردد. دوره عمومی آموزش تعمیرات پرینتر کانن برای آن گروه از کاربرانی برگزار می گردد که اطلاعات پایه و مورد نیاز در باب تعمیرات و تجهیزات چاپ را ندارند. 

اما در دوره تخصصی تعمیرات پرینتر کانن پیشرفته ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی پرینتر اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. در بخش زیر برخی از تخصصی‌ترین آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها شرح داده شده است:

آموزش تعمیر غلطک پرینتر کانن:

یکی از سرفصل های تدریس شده در دوره آموزش تعمیر پرینتر کانن، تعمیر غلطک پرینتر است. همانگونه که می‌دانید بسیاری از اشکالات پیش آمده در غلطک پرینتر، نیاز به دستکاری چندانی نداشته و با اندک گردگیری و تنظیمات سخت افزاری رفع می‌گردند. 

از همین رو توصیه کارشناسان آن است که پیش از اقدام به تعویض یا تعمیر غلطک پرینتر، محورهای این بخش از نظر آلودگی بررسی شوند و در صورت نیاز گردگیری و تمیز گردند. تمیز کردن غلطک ها و رفع موانع پیش آمده در آن معمولا خرابی این بخش را مرتفع ساخته و نیاز به تعمیر غلطک پرینتر کانن را منتفی می‌سازد. با این وجود گاه به دلیل استهلاک این قطعه و یا وارد شدن ضربه، نیاز است تا غلطک پرینتر تعویض گردد.

آموزش تعمیر کارتریج پرینتر کانن:

برخی از آموزش‌های مرتبط با کارتریج که در مرکز آموزش تعمیر پرینتر کانن ارائه می‌گردد عبارتند از: سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات، تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی، بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات، نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز تعمیرات کانن، نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی و … .

 آموزش تعمیر درام پرینتر کانن:

خرابی های پیش آمده در درام معمولاً به دلیل استهلاک این قطعه و کارکرد بالای آن است. نتیجۀ خرابی های درام معمولا یا چاپ اسنادی است که کیفیت پایینی دارند یا اسنادی است که خطوطی ناخواسته در آنها به چاپ رسیده است. جالب است بدانید که خراش ها و خطوط پیش آمده در درام که بر اثر استهلاک و کارکرد بالا در درام ایجاد شده‌اند- را می توان با مایع مخصوصی پوشش داده و برطرف کرد. 

البته این کار نسبتاً هزینه‌بر است و تنها برای درام هایی صرفه اقتصادی دارد که بزرگ هستند. در درام های کوچک معمولاً ترجیح کاربران بجای تعمیر درام پرینتر کانن، تعویض آن است. در هر حال نشانه هایی وجود دارد که با مشاهده آنها می توان اقدامات لازم جهت تعویض یا تعمیر درام پرینتر کانن را آغاز کرد. در دوره آموزش تعمیر پرینتر کانن ضمن آموزش این نشانه‌ها شیوه رفع و تعمیر آنها نیز تدریس می‌گردد.

آموزش تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن:

تعمیر و تعویض هاترولر، تعویض و تعمیر بوش هات رولر، تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس، تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن، تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ، تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس و .. برخی از تخصصی‌ترین تعمیرات مرتبط با فیوزینگ پرینتر است که در دوره آموزش تعمیر پرینتر کانن تدریس می‌گردد.

آموزش تعمیر مین برد پرینتر کانن:

مین برد از اصلی‌ترین قطعات بکاررفته در پرینتر است که وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. این قطعه، داده‌های مورد نیاز را دریافت کرده و پس از پردازش درباره‌ی نحوه ایجاد خروجی تصمیم می‌گیرد. کارشناسان ما در مرکز آموزش تعمیر پرینتر کانن، مطالب مرتبط با تعمیر سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، اشکالات درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را ارائه داده و شیوه بازیابی کیفیت اولیه این قطعه را آموزش می‌دهند.

آموزش تعمیر مگنت پرینتر کانن:

«بروز اختلال و خرابی در مگنت پرینتر به هر دلیل که باشد افت کیفیت چاپ را در پی داشته و تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را ضروری می سازد. برای مثال اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. 

این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند». این مطلب و سایر مطالب تخصصی مرتبط با این قطعه و شیوه رفع اشکالات پیش آمده در آن از دیگر آموزش‌های انجام شده در مرکز آموزش تعمیر پرینتر کانن است.

ویدئوهای آموزشی تعمیر پرینتر کانن

در صورت نیاز به ویدئوها و فیلم های آموزش تعمیر پرینتر کانن می‌توانید به بخش  های دیگر سایت مراجعه کرده و فایل های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این بخش، به تدریج ویدئوهای آموزشی مرتبط با تعمیر هریک از قطعات پرینتر را بارگذاری کرده و با شما کاربران گرامی به اشتراک می‌گذارند.

نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیر کانن، کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. اگرچه در نمایندگی کانن امکان ارائه‌ی تمامی محصولات این کمپانی و فروش آنها فراهم گشته است، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این مجموعه، بر ارائه سرویس‌های تعمیر کانن و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. 

متخصصان و کارشناسان تعمیر، در نمایندگی کانن در کرج ، به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩