اشتراک گذاری

آموزش تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر کانن

کاغذکش یکی از بخش های مهم و کاربردی پرینتر هست که اگه خراب بشه، فرایند ورود و خروج برگه رو با مشکلات جدی مواجه میشه. به هر حال این قطعه هم گاهی معیوب میشه و نمیتونه وظایفش رو درست انجام بده. در این شرایط، باید هرچه زودتر اقدام به ترمیم یا تعویض کاغذکش کنین تا بتونین عملکرد چاپگرتون رو به حالت عادی برگردونین. خوشبختانه این قطعه در بیشتر مواقع قابل تعمیره؛ ولی گاهی هم مشکلات کاغذ کش به این راحتیا ترمیم نمیشه و نیاز به تعویض اون هست. تماشای ویدئوی آموزش تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر کانن به شما این امکان رو میده که ضمن آشنایی با مراحل این فرایند، بتونین خودتون انجامش بدین. البته همکارای ما در واحد تعمیر پرینتر نمایندگی کانن هم در خدمتتون هستن تا در صورت نیاز، خدمات تخصصی رو توی این حوزه به شما عزیزان ارائه بدن. برای آشنایی با نکات کاربردی راجع به تعمیر و تعویض کاغذکش چاپگر canon، ادامه ی مطلب رو از دست ندین.

تعمیر و تعویض کاغذکش

عملکرد کاغذکش پرینتر

شاید بد نباشه قبل از پرداختن به مبحث آموزش تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر کانن ، کمی با ماهیت واین قطعه و عملکردش آشنا بشین.  کاغذ کش یکی از قطعات مکانیکی در ماشین های اداری هست که وظیفه حرکت دادن کاغذ رو بر عهده داره. بخش های ورودی، میانی و خرجی این قطعه، در فرایند ورود و خروج برگه به دستگاه کپی دخالت دارن. کاغذ کش ورودی، برگه رو به داخل دستگاه میکشه و کاغذ کش میانی، اونو به سمت فیوزینگ هدایت میکنه. بعد از تموم شدن عملیات تونر ریزی، کاغذ کش خارجی وارد عمل میشه و برگه رو به بیرون هدایت میکنه. حالا اگه هر کدوم از این بخش ها، به هر دلیلی، معیوب بشن و درست کار نکنن، فرایند ورود و خروج برگه هم درست انجام نمیشه و به دنبال اون، عملیات چاپ با اختلال مواجه میشه. فیلم آموزش تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر کانن، به شما کمک میکنه که مشکلات بخش های مختلف این قطعه رو به راحتی برطرف کنین. ضمن اینکه میتونین راهنمایی های لازم رو هم از تعمیرکار های مجرب واحد تعمیرات کانن دریافت کنین.

مشکلات رایج تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر کانن

یکی دیگه از مباحث مهم آموزش تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر کانن ، شناخت مشکلات رایج این قطعه هست. یکی از مشکلات اصلی کاغذکش، شکستن اون بر اثر ضربه یا اعمال فشار هست. گاهی هم به خاطر فرسودگی بیش از حد، این قطعه استحکامش رو از دست میده و به راحتی میشکنه. همچنین ممکنه هر کدوم از بخش های کاغذ کش گیر کنه و یا به دلیل وجود یک شکستگی جزئی، درست عمل نکنه. تعمیر یا تعویض کاغذ کش پرینتر در این شرایط، میتونه عملکرد این قطعه رو به حالت عادی برگردونه. البته در صورت استفاده از کاغذکش غیر اورجینال در دستگاه، ممکنه این قطعه درست عمل نکنه و حتی موجب بروز مشکل در سایر بخش های پرینتر  بشه. بنابراین برای تعمیر و تعویض کاغذکش چاپگر کانن حتما به این نکات توجه کنین.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن، مجموعه ای متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروشه که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت رو به کاربران محترم ارائه میده. لازمه بدونین که این نمایندگی، یکی از معدود مراکز رسمی و معتبر برای عرضه ی محصولات canon به کاربران محسوب میشه. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر خدمات در نمایندگی مورد بحث، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و اصالت خدمات ارائه شده هست. حضور کادر مجرب و دوره دیده، یکی از نکات ویژه ای هست که در بخش های مختلف نمایندگی کانن جلب توجه میکنه. این افراد، به واسطه ی دوره هایی که گذروندن و سالها تجربه ی مفید در زمینه ی کاری خودشون، قادر به ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران هستن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩