اشتراک گذاری

آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسر

تا حالا براتون پیش اومده که قصد کار کردن با لپ تاپ تون رو داشتین ولی پسوردش رو فراموش کرده باشین؟ اصلا وضعیت خوشایندی نیست. توی این مطلب، میخوایم شما رو با روش ها و ترفندهای باز کردن قفل لپ تاپ ایسر آشنا کنیم. نظر کارشناس های تعمیر لپ تاپ ایسر در نمایندگی ایسر اینه که روش ها و ترفندهای مختلفی وجود داره که با استفاده از اونا میشه قفل سیستم رو باز کرد و به محتویاتش دسترسی پیدا کرد.

در فیلم آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ، روشی رو بهتون آموزش میدیم که با ترفندهای رایج متفاوته و با استفاده از اون، میتونین به راحتی پسورد لپ تاپ تون رو ری استارت کنین. قبلا اگه چنین اتفاقی میفتاد، تعمیرکارا باتری مادربرد رو به مدت 72 ساعت در میاوردن؛ این کار باعث میشد پسورد سیستم بشکنه و قفل لپ تاپ باز بشه. اما لپ تاپ های جدید چنین قابلیتی ندارن و باید با روش های متفاوتی این مشکل رو در اونها برطرف کرد. در ادامه، شما عزیزان رو با یکی از بهترین روش های باز کردن قفل لپ تاپ و ترفندهای کاربردی این مساله آشنا می کنیم.

آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسر

اینو بخون حتما به کارت میاد : بازیابی پسورد ویندوز

آموزش مراحل باز کردن قفل لپ تاپ ایسر

در کلیپ آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسر، مراحل زیر برای این فرایند طی میشه:

  • سیستم رو روشن کنین
  • وقتی سیستم ازتون پسورد میخواد، اونو ری استارت کنین تا به مرحله ی ریکاوری مد بره.
  • وارد بخش ریکاوری مد ویندوز بشین
  • صفحه ای تحت عنوان startup repair، گزینه ی view problem detaile رو انتخاب کنین.
  • حالا توی لیستی که باز میشه، روی آخرین گزینه که به صورت یک لینک هست کلیک کنین.
  • صفحه ای باز میشه که باید در بخش file اون، گزینه ی open رو انتخاب کنین.
  • حالا شما به فضای دسکتاپ لپ تاپ ایسرتون دسترسی دارین.
  • مای کامپیوتر رو باز کنین.
  • وارد پوشه ی سیستم 32 بشین.
  • فایل ultman رو به cmd تغییر نام بدین.

مجددا سیستم رو ری استارت کنین و مطابق با فیلم آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسر پیش برین. حالا شما میتونین پسورد لپ تاپ acer خودتون رو ری استارت کنین و مجددا از این دستگاه استفاده کنین. در صورتی که مشکلی در اجرای مراحل ذکر شده داشتین، میتونین از مهندسین آی تی نمایندگی تعمیرات ایسر در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

نمایندگی ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در ایران ، یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ، تبلت، پروژکتور و … کمپانی ایسر محسوب میشه. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی رو به کاربرا ارائه کرده.

عرضه ی جدیدترین تولیدات acer به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات تخصصی، بررسی و ترمیم انواع محصولات برند مورد بحث و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستن که نمایندگی مجاز این برند در مرکز سخت افزار ایران، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام میده. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می تونین از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی ایسر در تهران به ویژه در زمینه تعمیرات تخصصی بهره مند بشین.

3/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩