اشتراک گذاری

آموزش ارتقا لپ تاپ دل

اگه یادتون باشه، یه بحثی در مورد کامپیوترهای قدیمی وجود داشت به اسم ارتقا سیستم که حسابی بازارش داغ بود. وقتی قطعات مختلف دستگاه مثل هارد، مادربرد یا … قدیمی میشدن و دیگه عملکرد قبل رو نداشتن، کاربرا اونها رو با قطعات جدید تر جایگزین میکردن. ارتقا سیستم هم سرعت کار رو افزایش میداد و هم کیفیت اون رو بهتر میکرد. با رایج شدن استفاده از لپ تاپ، این بحث پیش اومد که آیا میشه این دستگاه رو هم ارتقا داد یا نه. جالبه بدونین امکان ارتقا و تعویض قطعات برای لپ تاپ ها خیلی محدوده و اصلا مثل کامپیوتر جای مانور نداره. با این وجود، بعضی از بخش های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ دل قابل ارتقا هستن که با بهبود اونها، دستگاه عملکرد بهتری رو بهتون ارائه میده. با توجه به حساسیت هایی که این فرایند داره، تصمیم گرفتیم فیلم آموزش ارتقا لپ تاپ دل رو براتون قرار بدیم تا با همه ی جوانب و نکان مهمش آشنا بشین. اگه مشکل یا سوالی برای انجام این کار داشتین، میتونین راهنمایی های مورد نظرتون رو از تکنسین های مجرب تعمیر لپ تاپ نمایندگی دل دریافت کنین.

ارتقا لپ تاپ

محدودیت های ارتقا لپ تاپ

تو بخش قبلی گفتیم که ارتقا لپ تاپ محدودیت های زیادی داره و مثل کامپیوترهای قدیمی نیست که دستتون برای تعویض همه ی قطعات باز باشه. یکی از این محدودیت ها طراحی ساختار لپ تاپ هست. همونطور که توی کلیپ آموزش ارتقا لپ تاپ هم مشاهده می کنین، این دستگاه برای ارتقا قطعات باید باز بشه. باز کردن بعضی از مدل ها کار سختیه و مهارت بالایی رو نیاز داره. از طرفی، بعضی از قطعات لحیم شدن و به همین خاطر زیاد نمیشه به ارتقا دادنشون امیدوار بود. یه مشکل دیگه ای که برای ارتقا لپ تاپ dell وجود داره، اینه که اگه باز بشه از گارانتی خارج میشه. البته این مساله فقط در صورتی صدق میکنه که قبل از پایان مهلت گارانتی بخواین لپ تاپ تون رو ارتقا بدین. معمولا شرکت های تولید کننده، اینجور محدودیت ها رو اعمال میکنن که کاربرا به خرید یه لپ تاپ جدید تشویق بشن.

آموزش ارتقا سخت افزاری لپ تاپ دل

خب گفتیم که لپ تاپ ها از نظر نرم افزاری و سخت افزاری امکان ارتقا دارن. ویدئوی آموزش ارتقا لپ تاپ ، بیشتر در مورد ارتقا بخش سخت افزاری این دستگاهه و در این مورد اطلاعاتی رو به شما عزیزان ارائه میده. طبق تجربه ی مهندسین آی تی نمایندگی تعمیرات دل، رم یکی از قطعاتی هست که معمولا تو بیشتر برندها و مدل ها قابلیت ارتقا داره و میشه تعویضش کرد. هارد، به عنوان دومین قطعه ی قابل ارتقا لپ تاپ دل شناخته میشه و شما میتونین با تعویض اون، ظرفیت ذخیره سازی سیستم تون رو افزایش بدین. نکته ی دیگه این که امکان به ‌روز رسانی پردازنده‌ محاسباتی یعنی CPU  و پردازنده‌ ی گرافیکی یعنی GPU توی بیشتر مدل های لپ تاپ dell وجود داره. برای این کار، میتونین رو کمک و مهارت بالای همکارای ما در نمایندگی رسمی دل مرکز سخت افزار ایران هم حساب کنین.

نمایندگی دل در تهران

در صورت نیاز به خرید و یا تعمیر هر کدوم از محصولات کمپانی دل، میتونین به نمایندگی رسمی این شرکت در تهران مراجعه کنین. این مرکز، به واسطه ی ارائه ی خدمات با کیفیت و تعهد کاری کارکنانش، تونسته به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز خدماتی شناخته بشه. کارشناس های نمایندگی دل در تهران، با استفاده از امکانات ویژه ی این مرکز و با تکیه بر مهارت و تجربه ی بالاشون، خدمات مورد نیاز کاربرا رو در بخش های فروش و تعمیرات با بهترین کیفیت به اونها ارائه میدن. همچنین محصولاتی از جمله: انواع تبلت، لپ ‌تاپ، کامپوتر و تجهیزات جانبی، از طریق بخش فروش نمایندگی مجاز دل مرکز سخت افزار ایران و به صورت اورجینال به کاربرا عرضه میشه. شما کاربرای محترم میتونین خدمات و سرویس های مورد نیاز خودتون رو در اسرع وقت از نمایندگی دل در تهران دریافت کنین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩