اشتراک گذاری

لپ تاپ SWITCH 5 ایسر

لپ تاپ ها از متداولترین دستگاه هایی هستند که می توانند در هر جایی شما را پشتیبانی کنند. این محصولات محبوب و دوست داشتنی نسل به نسل پیشرفت کرده و با فن آوری های نوظهور و امکاناتی برجسته همگام و سازگار شده اند. آنها امروزه عناصری جداناپذیر از سبک های زندگی مدرن شده و قادر هستند، سخت ترین و پیچیده ترین کارها را به مراتب آسان و راحت سازند.

از سویی دیگر این دستگاه ها در انواع و کلاس های متفاوتی طراحی و ساخته شده و از این بابت می توانند طیف وسیعی از نیازهای موجود را به خوبی پاسخ دهند.

اما در میان خیل عظیم تولید کنندگان و سازندگانی که پا در عرصه این صنعت شگفت انگیز نهاده اند، کمپانی صاحب نام ایسر بسیار خوش درخشیده و همواره لپ تاپ هایی زیبا با عملکردهای قدرتمند را روانه این بازار پرهیجان ساخته است. به عنوان یکی از محصولات این کمپانی مطرح می توان به لپ تاپ SWITCH 5 ایسر اشاره داشت.

لپ تاپ SWITCH 5 ایسر

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، تنها مرکز معتبر و رسمی برای ارائه ی خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی بنام و محبوب می باشد. انواع مدل های ویدئو پروژکتور، کامپیوتر، لپ تاپ، تجهیزات جانبی و … ایسر در این نمایندگی به فروش رسیده و همچنین به صورت تخصصی و دقیق تعمیر می گردند. شایان ذکر است، به منظور ارائه خدمات شایسته و مطلوب تر به شما کاربران محترم، راهنمایی ها و مشاوره های اصولی و تخصصی فروش و تعمیرات در نمایندگی ایسر نیز ارائه می گردد.

گفتنی است، مدیریت این مرکز معتبر برای رضایت مشتریان محترم با پرسنل دلسوز و مورد اطمینان این واحدها همگام بوده و خدمات با کیفیتی را در طول سالیان متمادی فعالیت خود عرضه کرده است. شما کاربران محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات می توانید با این مرکز تماس مستقیم حاصل کرده و در مورد هر یک از محصولات ایسر و یا تعمیرات آنها اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

بررسی ویژگی های لپ تاپ SWITCH 5 ایسر

نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن1440  2160 X، پردازشگر اینتل Core i5 با فرکانس 2.50 GHz، پشتیبانی از سیستم عامل Windows 10 Pro، کارت گرافیک اینتل HD Graphics 620 و درایو حالت جامد SSD با ظرفیت 256GB از جمله شاخصه های اصلی لپ تاپ SWITCH 5 ایسر به شمار می رود.

عملکرد قدرتمند

با نگاهی اجمالی به کارایی لپ تاپ SWITCH 5 ایسر متوجه خواهید شد که این دستگاه تمام حرفه ای از هر جنبه کارآمد بوده و قادر است میزان بازده و بهره وری شما را به نسبت لپ تاپ های معمول به مراتب افزایش دهد.

طراحی و ساخت این لپ تاپ به گونه ای است که به ادعای ایسر قادر است به صورت روزمره اکتیو مانده و رضایت خاطر کاربران را به راحتی فراهم آورد.

دسترسی سریع

خوشبختانه طراحی وساخت لپ تاپ SWITCH 5 ایسر به گونه ای است که با سرعت هر چه تمام تر می توانید به آن دسترسی داشته باشید. چرا که این لپ تاپ فوق العاده با یک اشاره اثر انگشت شما مجوز ورود را صادر می کند.

همچنین این دستگاه از ویژگی بسیار جذاب و جالب توجه Windows Hello پشتیبانی کرده و امنیت دستگاه شما را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

در توصیف ویندوز هلو می توان گفت که این سیستم امنیتی برای احراز هویت از طریق چهره می باشد. این سیستم بوسیله دوربین مخصوصی فرایند تشخیص چهره و ورود به ویندوز را انجام می دهد. جالب است بدانید، عینک آفتابی یا طبی و یا حتی کلاه و ریش، خللی در سرعت تشخیص نداشته و از این حیث بسیار عالی عمل خواهد کرد.

همگام شدن سرگرمی ها با عملکردهای قدرتمند

به عنوان یکی از قابلیت های برجسته در لپ تاپ SWITCH 5 ایسر می توان به خاصیت جدا شدن نمایشگر از لپ تاپ اشاره داشت. براساس این ویژگی می توانید با راحتی بیشتری از تماشای ویدئوها یا محتواهای مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین این نمایشگر از کیفیت بسیار بالای فول اچ دی نیز بهره مند بوده و قادر است تصاویری درخشنده و با شکوه را به دارندگان خود هدیه کند.

قابلیت تنظیم آسان

قابلیت تنظیم زاویه مورد نیاز در لپ تاپ SWITCH 5 ایسر به گونه ای بسیار آسان بوده و تنها با یک دست می توانید این کار را انجام دهید. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا زاویه صفحه نمایش را بر اساس نیاز خود حتی به اندازه 165 درجه باز تر سازد.

تایپ سریع

تایپ تند و سریع از دیگر نقاط قوتی است که در لپ تاپ SWITCH 5 ایسر به چشم می خورد. اکنون با داشتن یکی از این دستگاه ها می توانید از تایپی راحت و دلپذیر در صفحه کلید ارگونومیک آن بهره مند باشید.

شایان ذکر است، کیبورد این دستگاه دارای نور پس زمینه بوده و از این رو تایپ به هنگام شب یا در محیط های تاریک امکان پذیر خواهد بود.

Windows Ink

از دیگر جذابیت های لپ تاپ SWITCH 5 ایسر، پشتیبانی از جوهر نامرئی مایکروسافت به نام  Windows Inkمی باشد که می تواند برای دانشجویان و دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد.

خنک کننده خارق العاده

کمپانی محبوب ایسر در طرحی و ساخت لپ تاپ SWITCH 5 ایسر از یک خنک کننده بدون فن به نام LiquidLoop بهره گرفته است. این قابلیت، دستگاه را بسیار بی سرو صدا کرده و از این بابت می توانید به راحتی آن را در محیط های آرام و ساکت به مانند کافی شاپ یا کتابخانه استفاده کرده و از آرامش دلپذیر آن لذت صد چندان ببرید.

واحدهای تعمیرات ایسر

واحدهای تعمیرات ایسر، با هدف تعمیر محصولات این شرکت به صورت کاملأ تخصصی و ارائه سرویس ها و خدمات با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده اند. خوشبختانه هر یک از واحدها به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده و متناسب با نوع محصول، به دقیق ترین و مدرن ترین ابزارها و دستگاه های مورد نیاز تجهیز شده اند. همچنین به دلیل نظارت مستقیم متخصصان بر فرآیند عیب یابی و ترمیم، کاربران می توانند شاهد ارائه خدماتی تمام وکمال در واحدهای تعمیرات ایسر باشند.

نکته ی دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات ایسر نیز به گونه ای کم نظیر ارائه می شود و براساس آن کاربران محترم می توانند با برقراری تماس تلفنی از این خدمات بهره مند باشند.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)