قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

انکار این اصل غیر ممکن است که هیچ مجموعه ای بدون وجود قوانین و مقررات قرص و محکم نمی تواند به کار خود ادامه دهد. در همین راستا، تعمیرگاه مجاز شارپ، اقدام به تدوین قوانینی اصولی نموده است که اجرای آنها، علاوه بر نظم بخشی به فعالیت های مجموعه، موجب ارتقا کیفیت خدمات رسانی نیز شده است. مرکز مورد بحث، در راستای خدمت رسانی به مشتریان و تکریم آنها، برای انجام فرآیند ترمیم محصولات sharp از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته استفاده می کند. مدیریت مرکز مورد بحث، آگاه سازی کاربران از مقررات این مرکز و حقوق خود را وظیفه ی خود می داند. از این رو، قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ در قالب قبضی که در پایان کار تعمیرات به کاربران ارائه می شود، به اطلاع آنها خواهد رسید. واحد تعمیرات نمایندگی شارپ مفتخر است که به واسطه ی تدوین و رعایت همین قوانین و مقررات، به مرکز مورد اعتماد شما کاربران گرامی در طول سالها فعالیتش تبدیل شده است. همکاری با کارشناسان برجسته ی حوزه ی تعمیرات و بهره گیری از روش های تعمیر روز دنیا، از جمله خدماتی است که به پاس این اعتماد به شما ارائه می دهیم.

فن لپ تاپ ایسر

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ ، به توضیح مراحل و قوانین مربوط به تحویل، بررسی، عیب یابی، تعمیر و در نهایت تحویل محصول به مشتری در این مرکز می پردازد. مقررات وضع شده در این زمینه، در جهت تعیین وظایف کارکنان و نیز با هدف ارائه ی خدمات به شکل منظم تر به کاربران تدوین شده اند. از این رو تکنسین های فعال در تعمیرگاه مورد بحث، رعایت این قوانین را یکی از اصول اساسی کار خود قرار داده اند. تشریح مقررات برای کاربران، گام بلندی است که این مرکز در راستای احترام به حقوق مشتری برداشته است. از این طریق، شما می توانید از جزئیات مراحل فرآیند تعمیر هریک از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، لپ تاپ، تلویزیون و … شارپ خود مطلع شده و با اطمینان کامل اقدام به تحویل دستگاهتان به این مرکز نمایید. لازم به ذکر است از آنجا که قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ ، دقیقا به اطلاع کاربران می رسد، تنها در صورت توافق مشتری، تعمیرات انجام می گردد. در غیر این صورت، هیچ گونه اقدامی روی محصول مورد نظر انجام نمی شود.

قوانین تعمیرگاه مجاز sharp

پس از پایان کار تعمیر در تعمیرگاه مجاز شارپ، یک رسید به مشتری ارائه می شود. پیش تر هم اشاره کردیم که در این رسید، قوانین تعمیرگاه نوشته شده و بدین وسیله به اطلاع کاربران می رسد. این قوانین عبارتند از:

  • برای گزارش اختلال در دستگاه خود به قسمت پذیرش مراجعه کنید.
  • پس از عیب یابی، هزینه ی تعمیرات به اطلاع شما می رسد.
  • تنها در صورت توافق مشتری، روند تعمیرات شروع می شود.
  • دستگاه به واحد تعمیرات کپی تحویل و رسید مربوطه دریافت می شود.
  • دستگاه خود را بدون هرگونه لوازم جانبی اعم از کیف، مموری کارت، برگه ی کاغذ … تحویل دهید.
  • چنانچه هزینه ی تعمیرات زیر 800000 ریال باشد، هماهنگی با مشتری صورت نمی گیرد.
  • کمترین زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه یک هفته می باشد.
  • پس از اتمام روند تعمیرات و در صورت عدم مراجعه ی مشتری، دستگاه تا یک ماه در مرکز نگهداری می شود.
  • تنها عیوبی که توسط مشتری مطرح شده تعمیر می گردد و تعمیرکاران مسئولیتی در قبال رفع مشکلات دیگر ندارند.
  • در هنگام تحویل دستگاه، امکان تست قطعات وجود ندارد.
  • از آنجا که در برخی موارد، عیوب دستگاه در حین تعمیر معایب بیشتری را نشان می دهند، تعمیرگاه مجاز شارپ هیچ مسئولتی در صورت بروز این مساله برعهده ندارد.
  • به مدت 48 ساعت می توانید قطعات تعویض شده ی دستگاه خود را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شوید.
  • دستگاه پس از تحویل به مشتری تست می شود.
  • بعد از گذشت یک ماه از پایان تعمیر و عدم مراجعه ی کاربر برای تحویل گرفتن دستگاه، تعمیرگاه مجاز شارپ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج، یکی از شعب نمایندگی رسمی شارپ است که به ارائه خدمات فروش و تعمیرات محصولات این شرکت به مردم و کاربران کرجی می پردازد. این مرکز، از واحد هایی تشکیل شده که هرکدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این پارت بندی به افزایش تمرکز کارکنان کمک کرده و موجب منظم شدن روند خدمات دهی نمایندگی شارپ شده است. سرویس های متنوع این نمایندگی، تخصص کارکنان بخش های فروش و تعمیرات، سرعت بالای خدمات رسانی، توجه به اصول مشتری مداری و نکاتی از این قبیل، مواردی هستند که به افزایش رضایت کاربران از این مجموعه کمک بسزایی کرده اند. شما عزیزان ساکن استان البرز، می توانید برای ترمیم هریک از محصولات خود، به نمایندگی تعمیرات شارپ مراجعه کرده و از طی مسافت تا تهران بی نیاز شوید.