سرویس در محل ایسر

سرویس در محل ایسر خدمتی ارائه شده از سوی نمایندگی ایسر برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل –مثلاً ضیق وقت، ترافیک بالا، عدم دسترسی به تعمیرگاه، عدم امکان جابجایی دستگاه، بدی آب و هوا و مواردی از این دست- امکان تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات را ندارند. در راستای خدمت گزاری به این کاربران، نمایندگی ایسر کارشناسان تعمیر خود را به مکان تعیین شده توسط کاربر اعزام نموده و تمامی خدمات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب اِعمال می‌نماید.

تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل ایسر، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که بدلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی دستگاه‌های ایسر و تعمیر آنها می‌باشند. بنابراین در صورتیکه دستگاه مورد استفاده شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل ایسر  است.

سرویس در محل ایسر

سرویس در محل ایسر در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از سیستم سرویس در محل acer نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات و سرویس‌های ایسر، در محل مورد نظر انجام خواهد شد.

بعلاوه با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ). تعمیرکاران اعزامی جهت سرویس در محل ایسر، محدودیتی در زمینه تعمیر ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه‌های ایسر می‌باشند.

راه‌های ارتباطی با این مرکز در سایت موجود می‌باشد. با ما تماس بگیرید.

تعمیرات ایسر با توجه به حضور گستردۀ این برند در بازارهای داخلی کشور، ممکن است نیاز بسیاری از کاربران باشد. زیرا بروز اختلال در عملکرد، اتفاقی بدیهی در حین استفاده از این محصولات است. به بیانی دیگر، دستگاه‌های ایسر نیز همانند دیگر دستگاه‌های موجود در بازار، ممکن است بدلیل نوسانات برق و یا برخی حوادث پیش‌بینی‌ناپذیر دچار اختلال، افت در عملکرد و به تبع آن تعمیر گردند.

درهرحال آنچه که در این میان حائز اهمیت خواهد بود احتیاط در فرآیند تعمیر و مراجعه به یک مرکز مجاز و متخصص در زمینه تعمیر است. عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ‌ تعمیرات ایسر، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود.

پیشنهاد ما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز جهتِ تعمیرات ایسر، از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مبتنی بر اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات ایسر یکی از تخصص‌ترین مراکز مجاز در ارائه خدمات و سرویس‌های تعمیر مرتبط با دستگاه‌های ایسر است. شایان ذکر است در این مرکز، خدمات مرتبط با برخی از دستگاه‌ها با استفاده از سیستم سرویس در محل ایسر ارائه می‌گردد. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می‌گردند.

  • سرویس در محل مانیتور ایسر
  • سرویس در محل تی‌وی‌مانیتور ایسر
  • تعمیرات لپ‌تاپ ایسر در منزل
  • سرویس در محل آل‌این‌وان ایسر
  • سرویس کامپیوتر desktop در محل
  • سرویس در محل پروژکتور ایسر

سرویس دیگری که امکان دریافت آن از طریق یک تماس با کارشناسان نمایندگی ایسر امکان‌پذیر است سرویس در محل ایسر برای گوشی‌های ایسر است. نمایندگی ایسر در راستای ارائه خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل گوشی‌های آسیب دیده را فراهم نموده است.

بدین شرح که در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل موبایل به محل موردنظر مشتریان اعزام شده و گوشی را تحویل می‌گیرد. پس از طی روند تعمیرات گوشی ایسر مورد نظر مجدداً در محل موردنظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتیکه به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید می‌توانید از خدمات تحویل در محل بهره‌مند شوید.

نمایندگی ایسر تجهیزات خویش را همگام با پیشروی‌های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید. نمایندگی ایسر در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید.

مدیریت این شرکت همگام با سازمان‌های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. شایان ذکر سات خدمات مرتبط با برخی از کالاهای این برند با استفاده از سیستم سرویس در محل ایسر ارائه می‌گردد.