اشتراک گذاری

تعمیر برد اسکنر کانن

تعمیر برد اسکنر کانن یکی از تخصی ترین سرویس های  کارشناسان نمایندگی کانن  در بخش تعمیرات ماشین های اداری کانن در نمایندگی اچ پی  می باشد که نیاز به ظرافت و دقت  ویژه ای دارد. این مرکز با بهره گیری از کارشناسان مجرب و تجهیزات  پیشرفته  حوزه تکنولوژی اسکنر و همچنین استفاده از لوازم یدکی  مخصوص اقدام به تعمیر اسکنر شما می نماید و برای رفع ایرادات و اختلالات مربوط به اسکنر کانن، آمادگی لازم را دارد.

ضروری است پیش از اینکه اقدام به تعمیر برد اسکنر نماییم از نحوه کارکرد صحیح این قطعه به خوبی آگاه باشیم در این صورت عیب یابی برای ما آسانتر خواهد بود اگر از نحوه عملکرد صحیح این قطعه مطلع باشیم عیب یابی اسکنر بسیار آسان خواهد بود. کارشناسان ما ابتدا با دقت و حوصله برد اسکنر را بررسی و واکاوی میکنند و پس از اینکه منشا اختلال را شناسایی کرده اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند.

همانطور که می دانید برد اسکنر همانند دیگر دستگاه های دارای برد مسئولیت های مهمی را برعهده دارد به همین دلیل خرابی این قطعه می تواند به عملکرد سایر قطعات لطمه وارد نماید و مشکلات بسیاری را در پی داشته  باشد و کارکرد کل اسکنر را زیر سوال ببرد مرکز تعمیرات اسکنر ضمن اینکه کلیه ابزار آلات ضروری مخصوص تعمیر اسکنر را در اختیار دارد از تکنسین هایی که دوره های مربوطه را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و دارای مدارک بین المللی در این زمینه می باشند بهره می گیرد.

تعمیر برد اسکنر کانن

اهمیت تعمیر برد اسکنر کانن

همانطور که می دانید برد اسکنر یکی از قطعات اصلی و از اجزای داخلی اسکنر می باشد این قطعه مهمترین وظایف را در دستگاه به انجام می رساند به طوری که در صورت اختلال در عملکرد هر کدام از اجزای این قطعه، کل سیستم از کار می ایستد. دستورات و فرمان های لازم بین اجزای این قطعه با یکدیگر و ارتباط بین آنها توسط برد میسر گشته و منتقل می گردد.

در واقع پس از ورود اطلاعات به اسکنر، این برد است که وظیفه پردازش اطلاعات ورودی را برعهده دارد و تصمیم می گیرد خروجی این اطلاعات چگونه و به چه شکلی باشد. پس عیب یابی صحیح  این قطعه از دستگاه بسیار حائز اهمیت است چرا که با با شناسائی دقیق مشکل، تعمیر برد اسکنر کانن در مسیر صحیح خود قرار خواهد گرفت. همچنین اگر بتوانید هرچه سریعتر منشا ایراد دستگاه را جستجو نمایید از وارد شدن آسیب ها و صدمات بیشتر به اسکنر خود جلوگیری نموده اید. لذا به اهمیت تعمیر برد اسکنر کانن می توان به خوبی پی برد.

تعمیر برد اسکنر کانن در چه مواقع ضرورت دارد

با توجه به اینکه برد خراب مشکلاتی از قبیل روشن نشدن اسکنر، سرعت کار پایین اسکنر در انجام اسکن گیری، خاموشی ناگهانی اسکنر، عدم  کارکرد اسکنر با وجود روشن بودن دستگاه و مواردی ازاین قبیل را در پی دارد.  توصیه می شود برای بررسی و عیب یابی دستگاه به یک مرکز تعمیرات معتبر مراجعه گردد تا کارشناسان و تکنسین های خبره به دقت اسکنر را بررسی کرده و مشخص گردد که نیاز به تعویض برد یا اجزای داخلی برد می باشد یا خیر یا مشکل فقط با انجام یک تعمیر یا ترمیم به راحتی حل خواهد شد. در این مرحله است که اهمیت انتخاب یک مرکز معتبر و قابل اعتماد به خوبی مشخص می گردد.

تعویض برد اسکنر

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسکنر ابتدا سعی میکنند مشکل را با تعمیر برد حل نمایند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نگردد. خوشبختانه در اکثر موارد نیاز به تعویض برد اسکنر نخواهد بود ولی گاهی اوقات هم پیش می آید که در اثر آب خوردگی یا سوختگی یا شکستگی برد تعویض برد اسکنر ضرورت پیدا کند. در این صورت است که تعمیر برد به کلی منتفی شده و برد معیوب با یک برد نو و اصل تعویض می گردد.

تعمیرات اسکنر کانن

کاربرانی که از مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر، سرویس  مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند، به دلیل غیرحرفه‌ای بودن این مراکز و کادر فعال در آنها، معمولاً از نتیجه کار رضایتی ندارند. مرکز تعمیرات اسکنر کانن با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از قطعات ارجینال (در صورت نیاز به تعویض و منحصراٌ تنها با اطلاع و اجازه خود شخص ) و برخورداری از آرشیو کامل از تجهیزات اصل و لوازم یدکی اقدام به تعمیر و تعویض برد اسکنر خواهد نمود. تا در کیفیت و کارایی دستگاه اختلالی ایجاد نشود. لازم به ذکر است که تکنسین های این مجموعه به تکنولوژی ها و فناوری های روز استفاده شده در این دستگاه به خوبی آشنا بوده و با دقت نظر بسیار برای تعمیر و عیب یابی اسکنر  وارد عمل می شوند. به طوری که در صورت نیاز به تعویض قطعه برد هیچ گونه اشکالی در عملکرد دستگاه به وجود نخواهد آمد.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩