تعمیرات مانیتور توشیبا

تعمیرات مانیتور توشیبا توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی در نمایندگی توشیبا انجام می‌شود. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز جهت تعمیر مانیتور توشیبا مشمول گارانتی و ضمانت است و بازه زمانی گارانتی بسته به نوع اشکال پیش آمده متفاوت است. در مرکز تعمیرات مانیتور Toshiba، خرابی‌های پیش آمده در دستگاه توسط برترین تجهیزات عیب‌یابی و تست مانیتور شناسایی شده و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه مورد تعمیر قرار می‌گیرند. مرکز تعمیرات مانیتور توشیبا مجهز به قطعات اصلی مانیتورهای این برند می‌باشد و کلیه تجهیزات لازم برای تعویض آی سی های مانیتور در آن موجود است.

تعمیرات مانیتور توشیبا

نمایندگی مانیتور توشیبا

تعمیرات مانیتور توشیبا نیازمند حضور مهندسین و متخصصینی می‌باشد که تسلط کافی در تعمیرات انواع مدل‌های مانیتور را دارند. نمایندگی مانیتور توشیبا از برترین متخصصین تعمیر توشیبا بهره گرفته و با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، به ارائه انواع خدمات به مشتریان گرامی می‌پردازد. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل در مونیتور توشیبا بدون نگرانی دستگاه خود را به متخصصین توشیبا سرویس سپرده و پس از طی مراحل تعمیر و عیب‌یابی آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. ممکن است نیاز یه تعویض ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی داشته باشید که در این صورت نیز ، متخصصین نمایندگی مانیتور توشیبا با دقت و مهارت LED و یا LCD آسیب دیده‌ی توشیبا را با نمونه با کیفیت و اورجینال تعویض خواهند کرد.

سرویس‌های تخصصی مرکز تعمیرات مانیتور توشیبا

  • تعمیر برد و پنل مانیتور
  • تعمیر و تعویض صفحه شکسته مانیتور توشیبا
  • تعمیر برد تغذیه مانیتور
  • تعمیر برد پنل و برطرف کردن عیوب تغذیه پنل
  • تعویض چیپ گرافیک (پردازنده تصویر) در انواع مانیتور توشیبا
  • تعمیر، تعویض و فروش پایه مانیتور توشیبا
  • تعمیرات مانیتور ال ای دی توشیبا
  • تعمیرات مانیتور ال سی دی توشیبا
  • برطرف کردن اشکالات پنل مانند رنگ کم، تصویر شطرنجی و نور ضعیف صفحه نمایش
  • تعمیر سوکت VGA، تعمیر سوکت HDMI و تعمیر سوکت آداپتور مانیتور توشیبا
  • تعمیر مانیتورهای چشمک‌زن توشیبا
  • تعمیر خرابی تصویر مانیتور توشیبا

تعمیر تخصصی مانیتور توشیبا

خرابی‌های ایجاد شده در مانیتورهای توشیبا به هر دلیل که اتفاق افتاده باشند بهترین روش جهت تعمیر آنها مراجعه به مراکز تخصصی و استاندارد در حوزه تعمیر مانیتور است. در غیراینصورت –یعنی در صورت مراجعه به مراکز غیرمجاز، خرابی‌‌‌های پیش آمده در مانیتور، چه بسا دو چندان شده و امکان تعمیر آنها برای همیشه از بین برود. بنابراین اکیداً توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در مانیتور خود صرفا به مراکز مجاز تعمیر مانیتور توشیبا مراجعه نمایید و از تحویل دستگاه خود به مراکز غیرمجاز خودداری نمایید.

نمایندگی تعمیرات مانیتور توشیبا یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات تخصصی مانیتور است که سرویس‌های تخصصی ارائه شده در آن، بر اساس اصول و استانداردهای جهانی ذکر شده از سوی شرکت سازنده، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و توسط کارشناسانی مجرب انجام می‌پذیرد. در بخش زیر 4 مورد از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات مانیتور توشیبا شرح داده شده است:

تعمیر کلید پاور مانیتور توشیبا

در گام نخست بررسی شود که چراغ پاور مانیتو روشن می‌شود یا خیر؛ درصورتی که مانیتور روشن شد اما تصویر نداشت، توصیه می‌شود که نور چراغ قوه‌ای به صفحه تابانده شود. اگر تصویری مشاهده شد احتمالا مشکل ایجاد شده مربوط به نور پس‌زمینه مانیتور است. اما اگر چراغ پاور روشن نمی‌شد، احتمالا مشکل مربوط به منبع تغذیه دستگاه است. بدین معنا که اشکالی در یکی از خازن‌ ها ایجاد شده است.

تعمیر پنل مانیتور توشیبا

تعمیر پنل مانیتور نیز یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات مانیتور توشیباست که مواردی چون تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر مشکل وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهم‌ریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسل‌های سوخته مانیتور، تعمیر مشکل تاریکی تصویر، تعمیر مشکل کند شدن تصاویر مانیتور، تعمیر مشکل به‌هم ریختگی تصاویر مانیتور و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

تعمیر پاور مانیتور توشیبا

خاموش و روشن شدن‌های مکرر، نشانه‌هایی دال بر خرابی پاور مانیتور هستند. اگر در حین کار با مانیتور به یکباره مانیتور خاموش و روشن می شود و یا تصویر مانیتور رفت و برگشت دارد، اینها همه نشانه‌ای دال بر خرابی پاور است؛ به ویژه اگر از درستی اتصال کابل برق، کابل تصویر مانیتور و نیز سلامتی کارت گرافیک خود مطمئن هستید. اگر چه احتمالاً بتوان اشکال پیش آمده در پاور را با اندک مطالعه و با استفاده از ابزار تخصصی، مرتفع ساخت اما توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این بخش، خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور توشیبا به متخصصان این حوزه سپرده شود.

تعمیر ترانزیستور مانیتور توشیبا

آنچه که تعمیر ترانزیستور مانیتور توشیبا را حساس می سازد ارتباط ویژۀ این قطعه با منبع تغذیه و جریان های ورودی به دستگاه است. این موضوع سبب شده تا تعمیر ترانزیستور حساسیت ویژه‌ای پیدا کند و بهسازی آن صرفاً توسط افرادی امکان‌پذیر شود که مهارت و تخصص این کار را داشته باشند. یکی از نکات مهم در زمان انتخاب روش تعمیر ترانزیستور مانیتور توشیبا، توجه به مدل این قطعه است. ترانزیستورها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی یا BJT و ترانزیستورهای اثر میدانی یا FET. توجه به نوع ترانزیستور در زمان تعمیر ترانزیستور سوخته مانیتور توشیبا از ان روست که هر مدل از این قطعه، دارای مشخصات متفاوتی است.

تعمیرات مانیتور توشیبا در محل

در صورتی که شما کاربران گرامی دارنده یکی از مانیتورهای توشیبا هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و اختلال در عملکرد دستگاه خود شده‌اید می‌توانید جهت دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این دستگاه به نمایندگی تعمیرات توشیبا مراجعه نمایید. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به این مرکز را ندارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیرات مانیتور توشیبا در محل را ثبت نمایید.

بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جهت تعمیر مانیتور توشیبا شما در محل حضور می‌یابند. توصیه می‌شود در زمان تماس با این مرکز، نوع اشکال پیش آمده و نیز در صورت آگاهی علت این اشکال و دستکاری‌های احتمالی را با کارشناسان درمیان بگذارید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.