تعمیرات روتر دل

تعمیرات روتر دل در واحد تخصصی اینترنت و شبکه های بی سیم دل به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار می گیرد. اگر با شبکه‌های کامپیوتری سر و کار داشته باشید، حتما نام ابزارهایی نظیر هاب، سوئیچ یا روتر را شنیده‌اید؛ این ابزارها بعضا در ظاهر بسیار شبیه به هم هستند، اما هر یک برای کاربرد متفاوتی طراحی و تولید شده‌اند.

امروز می خواهیم اختصاصا درباره روتر و تعمیرات روتر دل صحبت کنیم. مطالعه این مطلب برای دوستانی که مایلند اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه داشته باشند، بسیار مفید خواهد بود.

اهمیت تعمیرات روتر دل

 روتر ها یا مسیر یاب ها تجهیزات فیزیکی هستند که چندین شبکه بی سیم یا کابلی را به یکدیگر متصل می کنند. روتر همان دستگاهی است که در اینترنت مشخص می کند بسته های اطلاعاتی از کدام مسیر به مقصد برسند و پس از رسیدن به مقصد آنها را کنترل می کند. نقش روتر در اتصال به اینترنت اهمیت تعمیرات روتر دل را بیشتر می کند.

از نظر فنی یک روتر یک گذرگاه لایه ۳ است؛ به این معنی که روتر های کابلی یا بی سیم، شبکه ها را مانند یک گذرگاه به یکدیگر متصل می کنند و این لایه همان لایه در مدل معروف شبکه یا مدل OSI است.

تاثیر تعمیرات روتر دل در استفاده از اینترنت

روترها ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می‌توان بسته‌ها را بین شبکه‌های مختلف ارسال و دریافت کرد. بسته‌های ارسالی در شبکه حاوی آدرس‌هایی هستند که مقصد را نشان می‌دهد. روترها با استفاده از این آدرس، بسته‌ مورد نظر را به مقصد می‌رسانند.

روتر زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شبکه‌ داخلی به شبکه‌ گسترده‌تری متصل شده باشد، بنابراین تعمیرات روتر دل در استفاده از شبکه های گسترده داخلی بسیار موثر خواهد بود، زیرا زمانی که شما جستجویی را در گوگل انجام می‌دهید، روتر دل شما بسته‌های مورد نظر را به سمت سرورهای گوگل ارسال می‌کند تا پردازش صورت گیرد

بخشی از خدمات واحد تعمیر تخصصی روتر دل

  • تعمیر تخصصی بردهای روتر
  • سرویس دوره ای انواع روتر دل
  • بازیابی حافظه ROM
  • حل مشکل گذرگاه ها در مرکز تعمیرات روتر دل
  • تعمیر حافظه فلش
  • تعمیرات حافظه اصلی در مرکز تعمیرات روتر دل
  • حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری روترهای دل
  • بازیابی روترهای دل
  • ریکاوری حافظه NVRAM
  • رفع ایرادات پردازنده روترهای دل

مزایای استفاده از روتر دل

اصلی‌ترین وظیفه‌ روتر دل را باید ارسال بسته‌ها بین دو شبکه‌ مختلف بدانیم؛ البته روتر های جدیدتر امکانات بیشتر و قابلیت های بیشتری دارند؛ با این حال امکان ارسال بسته ها بین دو شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اهمیت تعمیرات روتر دل را پررنگ تر می کند.

در زیر به بخشی از مزایای روتر دل به شکل مختصر و مفید اشاره می کنیم:

  • وجود ۴ تا ۸ پورت شبکه در روتر دل که امکانات اشتراک گذاری ابزارهایی نظیر پرینتر را به صورت محلی با سایر رایانه‌های موجود در شبکه امکان پذیر می‌کند.
  • وجود پورت WAN در روتر دل برای اتصال به یک مودم که امکان اتصال به سرویس اینترنت یک ISP  را فراهم می‌کند
  • پشتیبانی روتر دل از اتصال بی‌سیم که امکان اتصال گجت‌های بی‌سیم را نیز به روتر فراهم می‌کند
  • فایروال برای محافظت از شبکه‌ داخلی
  • DHCP‌یا Dynamic Host Configuration Protocol که یک IP‌جدید را به هر ابزاری که به روتر دل متصل شده باشد، به صورت خودکار اختصاص می‌دهد

روند تعمیرات روتر دل

برای تعمیرات روتر دل باید دستگاه مورد نظر را به بخش پذیرش تحویل دهید تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد و ایراد سیستم مشخص شود. پس از عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر در قالب یک گزارش کار به کاربر اطلاع داده می شود که تعمیرات روتر دل چه مقدار زمان و چه قدر هزینه لازم دارد تا دوباره کارایی اول خود را به دست آورد. با تایید نهایی کاربر، پروسه تعمیر آغاز خواهد شد.
چنانچه پس از برآورد هزینه و عیب یابی، مشتری به هر دلیلی از تعمیرات روتر دل خود منصرف شود، هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. تمامی قطعات تعویضی در واحد تعمیرات روتر دل، قطعات اصلی و اورجینال و با گارانتی هستند.

تعمیرات دل

واحد تعمیرات دل برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر تلاش کرده است با جداسازی واحد های تعمیراتی خود سطح کیفی خدمات را بالا ببرد و کاربران را از بیش از پیش راضی نگه دارد. در این واحد تعمیراتی مجهز، مجموعه ای از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیراتی را فراهم کرده ایم تا در روند تعمیرات کمبود و نقصی وجود نداشته باشد.

تعمیرکاران هر بخش در واحد اختصاصی خود مشغول به کار هستند و خدمات حرفه و تخصصی مربوط به حوزه خود را ارائه می دهند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل یکی از نمایندگی های مجاز و استاندارد کمپانی دل است که با ارائه خدمات گوناگون تلاش می کند نیاز های کاربران دل را برطرف سازد. این نمایندگی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت ویژه فعالیت می کند. اگر به دنبال هر یک از محصولات و تولیدات کمپانی دل هستید، به راحتی می توانید با مراجعه به این نمایندگی استاندارد و رسمی هر آنچه را که می خواهید، فراهم کنید.

خدمات قانونی نمایندگی دل این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی بهره مند شوند و با استفاده از تسهیلات ویژه دیگر نیز صفر تا صد خرید خود را بیمه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این بخش تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جذاب و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر بخش های سایت دنبال کنید.