اشتراک گذاری

بازیابی هارد تبلت ایسر

بازیابی هارد تبلت ایسر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایسر است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. مدیریت واحد بازیابی هارد تبلت ایسر با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مجموعه، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید.

متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در نمایندگی مجاز ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین سرویس های ریکاوری و بازیابی هارد تبلت ایسر را دریافت نمایند.

بازیابی هارد تبلت ایسر

بازیابی هارد تبلت ایسر با pc3000

پیاده سازی این روش –یعنی بازیابی هارد تبلت ایسر با استفاده از pc3000 – صرفاً با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات امکان پذیر است. این امر به دلیل قیمت بالای این دستگاه است که خرید آن را صرفاً برای مراکزی بصرفه می سازد که به طور تخصصی در این حیطه فعالیت می کنند.

بد نیست بدانید pc3000 که در مرکز بازیابی جهت بازیابی هارد تبلت ایسر استفاده می شود، قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را داراست.

pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

خدمات تخصصی مرکز ریکاوری و بازیابی هارد تبلت ایسر

  • بازیابی عکس‌ها در مرکز بازیابی هارد تبلت ایسر
  • بازیابی ویدئوها
  • بازیابی موزیک
  • بازیابی اسناد کاربر
  • امکان بازیابی عکس و فیلم های گرفته شده با تبلت ایسر
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به تبلت ایسر منتقل شده است (آهنگ، متن، و …)
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل در مرکز بازیابی هارد تبلت ایسر
  • ریکاوری حافظه داخلی تبلت ایسر
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات تبلت ایسر
  • ریکاوری عکس های پاک شده تبلت ایسر
  • بازیابی اطلاعات هارد گوشی تبلت ایسر
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته
  • بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ تبلت ایسر
  • بازیابی فایل‌ها پیامک‌های متنی
  • بازیابی لیست مخاطبین
  • امکان اسکن و انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد تبلت ایسر

بازیابی اطلاعات هارد تبلت ایسر در پارت مجزای خویش، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست زبده ترین کارشناسان حوزه بازیابی در نمایندگی ایسر انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی هارد تبلت ایسر خویش می توانید در نمایندگی ایسر حضور یافته و پس از مراجعه به پارت مربوطه شاهد ریکاوری کلیه اطلاعات از دست رفته هارد تبلت خویش باشید.

استفاده از این اصطلاح –یعنی ریکاوری هارد تبلت- در این مطلب صرفاً به دلیل رایج بودن آن در میان کاربران عادی است. بد نیست بدانید که تبلت ها و گوشی ها، قطعه ای به نام هارد ندارند و در ساختارشان تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد.

بنابراین منظور از ریکاوری و بازیابی هارد تبلت ایسر در اینجا، بازیابی عکس ها، فیلم ها، ویدیوها و پیامک هایی است که به طور ناخواسته و اتفاقی از حافظه دستگاه پاک شده اند. کارشناسان حاضر در مرکز ریکاوری و تعمیر هارد تبلت ایسر به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر تبلت قادر به بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات و داده هایی هستند که به هر روی از دست رفته و در اختیار کاربر نیستند.

شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی، به دلیل اطمینان از سطح تسلط و مهارت کارشناسان، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات تبلت ایسر

مرکز تعمیر تبلت ایسر پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات سازگار با فناوری های دستگاه‌های ایسر را در اختیار کارشناسان خویش قرار داده است تا امکان ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران گرامی فراهم گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر تبلت acer پس از کسب گواهینامه های علمی و فنی این حوزه به این مجموعه راه یافته‌اند از این رو قادر به ارائه بهترین خدمات در حوزه تعمیر هستند.

در صورتی که شما نیز دارنده یکی از دستگاه‌های ایسر هستید و در حال حاضر برخی از اجزاء دستگاه دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته، پیشنهاد ما به شما، حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به مرکز استاندارد تعمیرات تبلت ایسر است. در این مرکز تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی این دستگاه، از جمله تعمیر و بازیابی هارد تبلت ایسر ارائه می گردد.

 

بازیابی هارد تبلت ایسر

 

 

[/vc_column_inner]
  •  
[/vc_row_inner]

 

بازیابی هارد تبلت ایسر

 

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

این مرکز در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید. مدیریت نمایندگی ایسر همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می شوند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)