اشتراک گذاری

انتخاب دستگاه فتوکپی کانن

انتخاب دستگاه فتوکپی کانن باید متناسب با نیاز کاربر انجام شود. در اولین قدم بهتر است نیاز خود را از دستگاه کپی بدانید و بعد به خریدن آن اقدام کنید. برای انتخاب دستگاه فتوکپی باید به نکات بسیاری توجه کنید.. به هنگام خرید دستگاه فتوکپی بهتر است به نوع کاربری خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

انتخاب یک دستگاه کپی خوب، سرعت انجام امور را دوچندان می کند. انتخاب دستگاه فتوکپی تاثیر بسیاری در سرعت انجام امور دارد. در هنگام خرید دستگاه کپی، یکی از مهم ترین نکات، خرید از یک مرکز رسمی و معتبر می باشد، زیرا برای دریافت گارانتی معتبر نیاز است که دستگاه را از نمایندگی رسمی خریداری کنید.  در ادامه ی این مطلب به بررسی بعضی از این نکات می پردازیم.

تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا

معیارهای مهم در انتخاب دستگاه فتوکپی کانن

برای انتخاب دستگاه فتوکپی کانن لازم است تا برخی از نکات را رعایت کنیم. اولین معیار، توجه به سرعت چاپ این دستگاه می باشد. سرعت چاپ در دستگاه های کپی متفاوت بوده و نیاز است تا کاربر قبل از خرید حتما به آن توجه کند. اگر استفاده ی شما از دستگاه کپی زیاد است بهتر است به سرعت چاپ آن توجه بسیاری داشته باشید.

معیار دیگر، توجه به ابعاد دستگاه می باشد که باید متناسب با محیط شما انتخاب شود. بزرگی دستگاه کپی سبب اشغال فضای زیاد شده و گاهی کاربر را با مشکل مواجه می کند. معیار های دیگری مثل قابلیت چاپ دورو، تعداد کپی متوالی، ظرفیت سینی دستگاه و کیفیت چاپ، مهم ترین معیار هایی هستند که برای انتخاب دستگاه فتوکپی باید به آن ها توجه کرد.

معیار مهم دیگر، توجه به وجود تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ (فیدر یا ADF) می باشد. این قابلیت امکان جای گذاری چندین برگه به صورت هم زمان را برای کاربر ایجاد می کند. در دستگاه کپی هایی که این قابلیت وجود ندارد، برگه ها باید تک به تک برای کپی انتخاب شوند و جداگانه بر روی دستگاه کپی قرار بگیرند. عدم وجود این ویژگی در دستگاه فتوکپی وقت بسیاری را از کاربر می گیرد.

انواع دستگاه کپی کانن

دستگاه های کپی توسط برند های مختلفی تولید شده اند. کانن یکی از این تولید کنندگان است. دستگاه های کپی در مدل های ایستاده و رومیزی تولید شده اند که انتخاب هر کدام از آن ها با توجه به نیاز کاربر ممکن می شود.

برای انتخاب دستگاه فتوکپی کانن ، به میزان کپی آن توجه بسیاری داشته باشید زیرا هرگونه فشار زیاد برای این دستگاه منجر به خرابی شده و نیاز آن به تعمیرات را دوچندان می کند. دستگاه های کپی به صورت رنگی و سیاه و سفید می باشند. دستگاه کپی رنگی، برای چاپ عکس و تصاویر متعدد بیشتر کاربرد دارد. دستگاه کپی سیاه و سفید نیز مناسب برای ادارات و چاپ اسناد می باشند.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن توسط مجرب ترین کارشناسان و مهندسان برتر انجام می شود. این واحد تمام ابزارآلات مورد نیاز برای اعمال تعمیرات به بهترین شکل ممکن را در اختیار دارد. تعمیرات دستگاه کپی نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد و نباید توسط افراد غیرحرفه ای انجام شود.

در صورت مشاهده ی هرگونه نقص و آسیب دیدگی در دستگاه کپی، بهترین اقدام مراجعه به نمایندگی رسمی و واحد تعمیرات تخصصی می باشد. انواع دستگاه کپی های معیوب با مراجعه به این  واحد تعمیر خواهند شد. تعویض قطعات داخلی دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در این نمایندگی ارائه شده است. کاربران می توانند در راستای دریافت این خدمات از جمله : انتخاب دستگاه فتوکپی کانن ، به واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن مراجعه کنند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن همانند سالیان قبل، کاربران را در دو امر فروش و خدمات پس از فروش یاری کرده است. مشاوران حاضر در بخش فروش این نمایندگی به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مهندسان حاضر در این مرکز، به دلیل بهره مندی از دانش فنی در مورد محصولات، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما می گذارند؛ این اطلاعات امکان انتخابی بهتر را برای کاربران فراهم کرده است.

خدمات ارائه شده ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تنها محدود به فروش نبوده و شامل تعمیرات و خدمات پس از فروش هم می باشد. تعویض قطعات نیز تنها با رضایت مشتری انجام می شود. تمام قطعات درای ضمانت اورجینال می باشند.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن به دلیل ساخت واحد های جداگانه و تخصصی برای تعمیرات توانسته است سرویس های تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین سطح کیفی ارائه کند.  تعمیرات مربوط به انواع محصولات این کمپانی در این مرکز انجام می شود.

تعمیرات در این واحد توسط کارشناسان نمونه و مهندسان برتر انجام می شود . لازم است بدانید قطعاتی که در این واحد تعویض می شوند، دارای ضمانت اورجینال می باشند.  به یاد داشته باشید تعویض قطعات باید با نمونه های اورجینال انجام شود.

به منظور پیگیری سایر اخبار و مقالات تخصصی مربوط به محصولات کانن به لینک های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)