اشتراک گذاری

آموزش نصب درایور لپ تاپ ایسر

مطمئنا یادتون میاد که وقتی برای اولین بار لپ تاپ تون رو روشن کردین، سیستم عامل روش نبوده و نیاز به نصب ویندوز داشته. یکی از اقدامات اصلی که باید در هنگام نصب ویندوز انجام بدین، پارتیشن بندی درایورها هست. این کار باعث میشه که سیستم تون مرتب بشه و اطلاعات به صورت طبقه بندی شده و منظم ذخیره بشن. از طرفی، نصب درایور ها کمک میکنه که نرم افزار، ارتباط بهتری با بخش های سخت افزاری برقرار کنه و به این ترتیب عملکرد بهتری داشته باشه. خب نصب درایور لپ تاپ کار خیلی سختی نیست؛ ولی خیلی از کاربرا برای انجام دادنش دچار مشکل میشن و نمیتونن به درستی انجامش بدن. با توجه به این که این فرایند اهمیت بالایی داره و اگه درست انجام نشه، باعث بروز مشکلات جدی در عملکرد سیستم میشه، تصمیم گرفتیم نکاتی رو در موردش به شما همراهان عزیز ارائه بدیم. کلیپ آموزش نصب درایور لپ تاپ ایسر هم بهتون کمک میکنه که این فرایند رو به شکل صحیح و کامل انجام بدین و از مزایای اون بهره مند بشین. با ما همراه باشین تا تجربیات کارشناس های تعمیر لپ تاپ نمایندگی ایسر رو راجع به این موضوع در اختیارتون قرار بدیم.

آموزش نصب درایور لپ تاپ ایسر

درایور چیست؟

قبل از پرداختن به آموزش نصب درایور لپ تاپ ایسر و نکات مربوط به این فرایند، بد نیست بدونید که اصلا درایور چیه. درایور لپ تاپ، نوعی نرم افزار محسوب میشه که یه سری اطلاعات خاص راجع به نحوه ی کارکرد و مدیریت قطعات رو در اختیار سیستم عامل قرار میده. ویندوز از این اطلاعات استفاده میکنه و فرایند مدیریت عملکرد ها و بخش های مختلف رو انجام میده. در واقع باید بگیم که درایور یا راه انداز، رابط بین سخت افزار و سیستم عامل هست که به برنامه ها اجازه استفاده از سخت افزار رو میده. بنابراین اگه درایور ها نصب نشن و یا نصب اونها به صورت ناقص یا اشتباه انجام بشه، قطعا کار شما با لپ تاپ تون به مشکل خواهد خورد و نمیتونین خیلی از کارهای مورد نظرتون رو به خوبی انجام بدین. مثلا اگه درایور کارت گرافیک تو لپ تاپ شما نصب نشه، شما نمیتونین بازی ها و برنامه های گرافیکی رو به خوبی اجرا کنین و با مشکلات جدی مواجه میشین. با تماشای فیلم آموزش نصب درایور لپ تاپ acer، میتونین با مراحل و جزئیات این فرایند آشنا بشین.

آموزش روش های نصب درایور لپ تاپ ایسر

برای نصب کردن درایور لپ تاپ ایسر، روش های مختلفی وجود داره. طبق نظر مهندسین آی تی نمایندگی تعمیرات ایسر، بهترین و راحت ترین روش برای انجام این کار، اینه که از DVD  هایی که معمولا همراه لپ تاپ ارائه میشه استفاده کنین. خوشبختانه این دیسک ها خیلی کاربردی هستن و دیگه بیشتر کمپانی های سازنده لپ تاپ، اونا رو همراه دستگاه به خریدارها عرضه میکنن. نکته ای که خیلی مهمه و در فرایند آموزش نصب درایور لپ تاپ ایسر هم بهش اشاره میشه، اینه که برای نصب درایور ها، اول از تطابق اونا با نسخه ی ویندوز مطمئن بشین. اما دومین روش برای انجام این کار، اینه که خیلی راحت هر کدوم از درایورهای مادربرد، کارت گرافیک و … رو که نیاز دارین، از اینترنت دانلود و نصب کنین. فقط برای استفاده از این روش باید احتیاط کنین که برنامه یا درایور مورد نظرتون رو حتما از منابع و سایت های معتبر دانلود کنین تا مشکلی در سیستم تون ایجاد نشه.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات این شرکت هست. این نمایندگی، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز نمایندگی مجاز acer در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن. این عوامل باعث پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاریش شده و نمایندگی ایسر رو به عنوان یه مجموعه ی تخصصی مشهور کرده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)