اشتراک گذاری

آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ دل

شارژر رو میشه به عنوان مهم ترین قطعه ی این دستگاه در نظر گرفت. خب اگه شارژر یا هر کدوم از بخش های اون درست کار نکنه، شما نه میتونین لپ تاپ دل رو شارژ کنین و نه میتونین اونو به برق متصل کنین. بنابراین، شما باید با روش ها و مراحل تعمیر این قطعه آشنا باشین تا بتونین مشکلاتش رو برطرف کنین. مطلب و ویدئوی آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ دل ، اطلاعات لازم در مورد این قطعه و تعمیراتش رو بهتون میده تا در صورت نیاز، بتونین ترمیمش کنین. ما در ادامه ی این مقاله، نکاتی رو راجع به ایرادهای رایج شارژر و آداپتور اون بهتون ارائه میدیم و در نهایت، با تماشای فیلم آموزشی، با مراحل انجام تعمیرات هم آشنا میشین. اگه مشکل شارژر برطرف نشد، میتونین برای ترمیم یا تعویض بخش های مختلف این قطعه، از متخصصین تعمیر لپ تاپ dell در نمایندگی دل کمک بگیرین.

آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ دل

مشکلات مورد توجه در آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ دل

همونطور که می دونین، شاژر لپ تاپ از دو بخش آداپتور و کابل ساخته شده که خود آداپتور هم دارای قطعات و مدارهای داخلی هست. هر کدوم از این بخش ها که ایراد داشته باشن، عملیات شارژ به درستی انجام نمیشه و شما به مشکل میخورین. پارگی کابل برق در اثر ضربه، کشیدگی یا پوسیده شدن، از کار افتادن برد و مدارهای داخلی آداپتور به دلیل نوسانات جریان برق، معیوب شدن قطعات مدار و وجود قطعی در مسیر کابل، همه مشکلاتی هستن که در آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ دل با ترفندهای برطرف کردنشون آشنا میشین. هر کدوم از این ایرادها، ممکنه به دلایل مختلفی ایجاد بشه که بهتره تا حد امکان، جلوی اونها رو بگیرین. لازمه بدونین که بخش هایی تحت عنوان پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های  مدار RCL اولیه  و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار هم در آداپتور شارژر وجود دارن که ممکنه دچار ایراد بشن و روی عملکرد این قطعه تاثیر منفی بذارن. اگه دیدین که تعمیر فایده نداره و نیاز به تعویض هر کدوم از بخش های ذکر شده هست، توصیه می کنیم این کار رو به تعمیر کارهای مجرب نمایندگی تعمیرات دل محول کنین تا به درست ترین شکل انجام بشه.

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات این شرکت هست. این نمایندگی، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز نمایندگی مجاز دل در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن. این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاریش شده و نمایندگی دل رو به عنوان یه مجموعه ی تخصصی مشهور کرده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)