اشتراک گذاری

آموزش اتصال لپ تاپ به پروژکتور

بدون شک برای ارائه ی یه سمینا، پایان نامه یا هر کار دیگه ای، نیاز به این داشتین که لپ تاپ تون رو به پروژکتور وصل کنین و به این ترتیب، یه سری تصاویر رو برای تعداد زیادی مخاطب به نمایش در بیارین. این کار خیلی سخت نیست و با یاد گرفتن تنظیمات مرتبط باهاش، به راحتی می تونین انجامش بدین. 

با توجه به این که همه ی شما دوستان عزیز ممکنه حتی یک بار نیاز انجام این فرایند داشته باشین، تصمیم گرفتیم نکاتی رو در مورد آموزش اتصال لپ تاپ به پروژکتور بهتون ارائه بدیم. این نکات بهتون کمک می کنن که بتونین به راحتی لپ تاپ acer خودتون رو به ویدئو پروژکتور متصل کنین و یه ارائه موفق داشته باشین. 

نکته ی ویژه این که فیلم آموزش اتصال لپ تاپ به پروژکتور رو هم بهتون ارائه می دیم و با دیدنش می تونین جزئیات بیشتری  از این فرایند رو یاد بگیرین. اگه در طول انجام مراحل با مشکل مواجه شدین، می تونین راهنمایی های لازم رو از تکسنین های تعمیر لپ تاپ نمایندگی رسمی ایسر مرکز سخت افزار ایران دریافت کنین.

آموزش اتصال لپ تاپ به پروژکتور

آموزش مراحل اتصال لپ تاپ به پروژکتور

اول باید اینو بگیم که برای اتصال لپ تاپ به پروژکتور ، شما نیاز به یه کابلVGA  و به بلندگو دارین. بعد از این که این ابزار رو فراهم کردین، باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  1. مطمئن بشین که پروژکتور و لپ تاپ خاموش هستن.
  2. کابل VGA رو به لپ تاپ متصل کنین. (اگه لپ تاپ تون فاقد پورت VGA هست؛ می تونین از رابط وی جی ای برای پورت HDMI استفاده کنین.
  3. سر دیگه ی کابل رو به پورت پروژکتور متصل کنین.
  4. کابل برق پروژکتور رو به دستگاه وصل کنید و دو شاخه رو به برق بزنین.
  5. لپ تاپ ایسر و پروژکتور رو روشن کنین.
  6. کلید تابع (Fn) رو پایین نگه دارین تا صفحه نمایش لپ تاپ نشون داده بشه و هم زمان یکی از کلیدهای F4,F5,F7,F8 رو فشار بدین.
  7. درپوش پروژکتور رو کنار بزنین و اونو فوکوس کنین.
  8. اگه نیاز به صدای بیشتر دارین، بلندگو رو به ورودی هدفون لپ تاپ وصل کنین.
  9. مراحل رو به ترتیب انجام بدین و به این ترتیب، لپ تاپ رو به پروژکتور متصل کنین.

پیشنهاد سایت : تعمیر فن پروژکتور ایسر

نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر، عاملیت رسمی و مجاز فروش و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ، مانیتور، تبلت، پروژکتور و … کمپانی acer محسوب میشه. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی رو به کاربرا ارائه کرده. عرضه ی جدیدترین تولیدات ایسر  به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات ایسر، بررسی و ترمیم انواع محصولات ایسر و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستن که نمایندگی رسمی ایسر ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام میده. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می تونین از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی acer به ویژه در زمینه تعمیرات تخصصی بهره مند بشین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)