نمایندگی شارپ در شهرستان ها

نمایندگی شارپ در شهرستان ها در راستای پاسخگویی به نیاز کاربرانی راه‌اندازی شده است که بدلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد مرتبط با محصولات شارپ بی‌بهره مانده‌اند. کاربران محصولات شارپ که در شهرستان ها حضور دارند می‌توانند جهت دریافت خدمات استاندارد تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی دستگاه‌های خویش، از طریق فرآیند ذکر شده در بخش های آتی این صفحه اقدام نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند.

نمایندگی شارپ در شهرستان ها

نمایندگی شارپ در شهرستان ها با کادری منسجم و متخصص در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه آموزش کاربران، عرضه مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات تأمین ‌نماید و کمبود نبود نمایندگی های مجاز شارپ در شهرستان ها را رفع کند. کارشناسان ما در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم محصولات شارپ تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود.

خدمات نمایندگی شارپ در شهرستان ها

نمایندگی شارپ در شهرستان ها، با هدف افزایش سرعت خدمات رسانی به کاربران غیر تهرانی راه اندازی شده است. شعب متعدد این مرکز نیز همچون شعبه ی تهران، به جدید ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده اند و به همین دلیل، شاهد ارتقا سطح کیفی خدمات در آنها هستیم. مواردی از جمله: فروش آخرین مدل های محصولات شارپ، تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ، تعمیر سیستم های صوتی sharp، ترمیم تخصصی انواع یخچال، تعمیرات انواع کولر گازی، تعمیر دستگاه کپی شارپ، تعمیر تخصصی انواع پرینتر، بررسی و ترمیم انواع لوازم خانگی شارپ در محل، تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ sharp و … را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی شارپ در شهرستان ها معرفی کرد. راه اندازی این شعب، به کاربران کمک کرده که بدون نیاز به مراجعه به تهران، سرویس های مورد نظرشان در زمینه ی فروش و تعمیر محصولات شارپ را در اسرع وقت دریافت نمایند.

ویژگی های نمایندگی شارپ در شهرستان ها

نمایندگی شارپ در شهرستان ها ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و تعویض دستگاه های شارپ به کاربران ارجمند ساکن در شهرستان هاست. قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات شارپ در نمایندگی شارپ در شهرستان ها باشیم.

برتری نمایندگی شارپ در شهرستان ها صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر، و در نهایت تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. شایان ذکر است هزینه تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ در شهرستان ها بر اساس نرخنامه مصوب و شرکتی محاسبه و اخذ خواهد شد.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ در شهرستان ها ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و …. . شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

مراحل  ارسال کالا به نمایندگی شارپ در شهرستان ها

این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی رسمی شارپ در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات، آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی شارپ در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی شارپ در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی شارپ در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی شارپ در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

اخبار شارپ، مقالات شارپ، محصولات شارپ و سوالات متداول با مراجعه به سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.