اشتراک گذاری

شارژ کارتریج توشیبا

شارژ کارتریج توشیبا از کارهای ضروری برای کارکرد درست دستگاه های کپی و پرینتر می باشد. اگر شارژ کارتریج توشیبا توسط افراد بی تجربه انجام شود باعث آسیب جدی به دستگاه می شود. لازم است بدانید استفاده از مواد مرغوب برای شارژ کارتریج نکته ی مهمی می باشد.

خالی شدن کارتریج یا تونر یکی از عواملی است که باعث می شود عملکرد دستگاه دچار اختلال بشود. ما در نمایندگی توشیبا تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا کاربران گرامی بدون دغدغه از خدمات بهره مند شوند لذا این امکان فراهم شده است که خدمات سرویس در محل مورد نظر مشتری انجام شود.

شارژ-کارتریج-توشیبا

شارژ کارتریج دستگاه کپی توشیبا

شارژ کارتریج توشیبا برای دستگاه کپی هم بسیار ضروری است. برای شارژ این قطعه از دستگاه لازم است تا از مواد مرغوب و البته سازگار با مدل دستگاه استفاده شود. استفاده از تونر بی کیفیت در این دستگاه باعث می شود تا دستگاه کپی دچار اختلال تونر ریزی بشود. این اختلال به مرور بخش های دیگر دستگاه را نیز دچار آسیب می کند.

عملیات چاپ در دستگاه کپی حاصل همکاری سه فرآیند یونیت کارتریج، کاتریج تونر و تونر می باشد. به طور کلی اگر کارتریج شارژ نباشد عمل چاپ انجام نمی شود.

شارژ کارتریج توشیبا برای پرینتر

دستگاه های پرینتر بنا بر مدل خود دارای انواع مختلفی از کارتریج می باشند. پرینتر ها تنها در کلیات به هم شبیه هستند اما در نحوه ی شارژ کاتریج و یا تعویض آن با هم متفاوت هستند. اگر برای هر دستگاه از کارتریج مخصوص به خود استفاده نشود باعث می شود تا دستگاه به خوبی کار نکند. کارتریج ها برای پرینتر های لیزری و جوهرافشان هم با یکدیگر تفاوت دارند.

علاوه بر تفاوت اصلی دستگاه ها،  کارتریج های جوهر افشان نیاز به هواگیری دارند. اگر این هواگیری به درستی انجام نشود عملیات شارژ کارتریج توشیبا اشتباه انجام شده و باعث بروز مشکلات جدی در پرینتر شما می شود. در شارژ کارتریج های لیزری نیاز است تا درام دستگاه را بردارید، لازم است بدانید انجام این کار به مهارت زیادی نیاز دارد. اگر کوچکترین آسیبی به درام وارد شود، دستگاه دچار نقص شده و دردسرهایی را برای کاربر در پی خواهد داشت.

مراحل شارژ کارتریج توشیبا

توصیه ی ما به کاربران این است که شارژ کارتریج توشیبا را به دست متخصصان بسپارند، با این حال اگر در مواقعی مجبور شدید خودتان این کار را انجام دهید مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  •  هواگیری با استفاده از یک سرنگ خالی
  •  تمیز کردن منافذ ورودی جوهر و اطراف کارتریج
  •  جای گذاری مجدد کارتریج درون دستگاه
  • بستن محفظه ی کارتریج
  •  تزریق مواد به درون کارتریج با استفاده از سرنگ
  • قطع جریان برق دستگاه و کشیدن دوشاخه از برق
  • برداشتن درپوش دستگاه و خارج نمودن کارتریج
  •  تمیز کردن هد کارتریج با استفاده از یک پارچه ی نرم مرطوب
  • تهیه ی جوهر یا تونر، مطابق مدل دستگاه

واحد تعمیرات توشیبا

واحد تعمیرات توشیبا از بخش هایی مجزا تشکیل شده است. کادر فنی این مجموعه متشکل از مهندسان و متخصصان برتر می باشد. حضور این نیروهای متخصص کمک می کند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم. هر کدام از این بخش ها دارای نیروی متخصص و مجرب برای تعمیر یک محصول می باشد.

واحد تعمیرات توشیبا با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات کاربردی توانسته است بهترین شرایط را برای تعمیرات مورد نیاز شما فراهم کند. تعویض قطعات در این واحد با اطلاع مشتری و با ضمانت اورجینال بودن انجام می شود. تمام تولیدات کمپانی توشیبا در این واحد قابل تعمیر می باشند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با بهره مندی از برترین کارشناسان به کاربران کمک می کند تا بهترین خدمات را از این نمایندگی دریافت کنند. استفاده از مواد مرغوب برای شارژ کارتریج در این نمایندگی برای شما تضمین می شود. تمام محصولات تولید شده توسط شرکت توشیبا در این نمایندگی قابل تعمیر می باشد.

نمایندگی رسمی توشیبا با سالها تجربه و سابقه ی درخشان در خدمات دهی باز هم همراه شماست. نمایندگی توشیبا با استفاده از مشاورانی نمونه گروهی را برای ارائه ی اطلاعات تخصصی هر محصول برای کاربران گردآورده است. خریداران می توانند از طریق مشورت با این کارشناسان انتخابی آگاهانه و کاربردی داشته باشند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩