اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی در تهران، موضوع مطلب پیش رو می باشد. این مورد که جزء خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی است، شامل عیب یابی، ترمیم و تعویض قطعات معیوب دستگاه می گردد. اگرچه  انواع متنوعی دارد باید گفت که تعمیرات مدل های مختلف آن تقریبا شبیه هم بوده و تفاوت چندانی ندارد.

متخصصان مجرب در نمایندگی مذکور مراحل تعمیر انواع کولر گازی را بر عهده داشته و بدین ترتیب، دستگاه به بهترین شکل ترمیم می شود. با ما همراه باشید تا نکات بیشتری را در مورد تعمیر کولر گازی در تهران اختیار شما کاربران گرامی قرار دهم؛ با این امید که موارد ارائه شده برای شما مفید واقع شود.

تعمیر کولر گازی توشیبا

مشکلات رایج کولر گازی 

مواردی که در ادامه ذکر می شوند، مشکلات مهم در تعمیر کولر گازی بوده و در صورت مشاهده ی هریک از آنها باید در اسرع وقت به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید:

  • از کار افتادن فن کولرگازی (داخلی یا خارجی)
  • روشن نشدن کولرگازی
  • تولید هوای گرم در کولرگازی
  • دلایل مورد توجه در تعمیر کولر گازی 
  • عدم خنک سازی کولر گازی
  • کاهش سرمادهی کولر گازی
  • نشت آب از کولر گازی (بخش داخلی یا بیرونی)

یکی از نکاتی که تشخیص صحیح آن می تواند تاثیر بسیاری در تعمیر کولر گازی داشته باشد، بررسی دلایل خرابی این محصول می باشد. البته نباید فراموش کنید که تشخیص و شناسایی این دلایل تنها از عهده ی افراد مجرب بر آمده و توسط کاربران عادی امکان پذیر نیست.

باز بودن دریچه ها، تنظیمات نادرست ترموستات، آلودگی فیلتر هوا و مسدود بودن آن، وجود نشتی در خنک کننده، نصب اشتباه کولرگازی، گرفتگی مسیرهای تخلیه ی آب، کاهش و یا تمام شدن گاز مصرفی کولرگازی، مشکلات ترموستات، نقایص موجود در اتصالات کولرگازی و نیز خرابی فن دستگاه را می توان مهم ترین دلایل قابل توجه در تعمیر کولر گازی در تهران به شمار آورد.

روشن نشدن کولر گازی

روشن نشدن کولر گازی چند علت دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

  • قطع شدن جریان توسط مدارشکن
  • خراب شدن ترموستات
  • یخ زدن کویل های کندانسور
  •  کثیف بودن فیلتر کولر گازی
  • وجود مشکل در برق ورودی
  • وجود اتصالی در سیم کشی دستگاه

گفتنی است که برطرف نمودن این موارد نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی داشته و تنها در مراکز مجهز امکان پذیر است.

این مطلب مفید رو از دست نده : نصب و راه‌ اندازی کولرگازی

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

کولر گازی ها امروزه بدل به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده اند. اهمیت استفاده از این تجهیزات در فصول گرم سال بیشتر از قبل خود را نشان میدهد.

در این میان کولر های گازی یکی از پرطرفدار ترین برند ها در سراسر جهان به شمار می روند. این کولر ها ممکن است به دلایل مختلفی با خرابی روبرو شوند. متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران ، بیشترین علت مراجعه ی کاربران به بخش تعمیرات را مشکلاتی نظیر کاهش سرمایش کولر، عدم کارکرد فن بیرونی، خرابی برد های داخلی ، مشکلات سیم کشی، آبریزی کولر گازی ، ایجاد برفک روی لوله ها، صداها و لرزش های غیر عادی، روشن نشدن سیستم تهویه، عدم کارکرد فن پنل داخلی میدانند.

عیب یابی این کولرها مهم ترین مرحله در انجام فرایند تعمیر آن ها میباشد. لازم به ذکر است تشخیص علت خرابی نیازمند دقت و دانش بسیار بالایی ست. خوشبختانه متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی ، ضمن گذراندن دوره های پیشرفته ی شناخت و تعمیر این تجهیزات، قادرند در حداقل زمان علت مشکل را شناسایی کنند. 

پس از آن، برخورداری از امکانات به روز و ابزار مجهز، نقشی حیاتی در تعمیر صحیح کولر های گازی دارد. کاربران انواع این کولر ها، میتوانند برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی نمایندگی، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت این مجموعه، با مشاوران فعال در شعب مختلف، تماس حاصل فرمایند.

رفع صدای غیر معمول کولر گازی

یکی دیگر از مشکلات آزار دهنده که برخی از کولر های گازی با آن روبرو میشوند، تولید صداهای ناهنجار است. برخی مواقع این صداها خارج از تحمل میشوند و کاربر را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی میکنند. به عقیده ی کارشناسان تعمیر ، بروز چنین مشکلی، هیچ جای نگرانی برای کاربران ندارد. چرا که تعمیر و رسیدگی به آن در حداقل زمان صورت میگیرد.

لازم است بدانید این صدای ناهنجار ممکن است از یونیت یا همان پنل داخلی کولر گازی و یا از یونیت خارجی کولر گازی کندانسور باشد. همچنین این صدا میتواند از نا بالانس بودن فن یونیت خارجی کولر گازی یا فن یونیت داخلی کولر گازی و یا حتی لق شدن پایه های کمپرسور نیز ایجاد گردد که در این صورت کولر گازی نیاز به آچارکشی مختصر دارد.

رفع آبریزی کولر 

یکی از مشکلات شایع که بسیاری از کاربران کولرهای گازی و سایر برند ها از آن شکایت دارند، آبریزی کولر گازی است. سر ریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی مانند سایر اختلالات این تجهیزات ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

به نظر کارشناسان تعمیر کولر گازی ، مهم ترین دلایل این خرابی ، مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است. البته لازم است دلایل مختلف دیگر نیز مورد بررسی قرار بگیرد. رفع آبریزی کولر گازی ، در نمایندگی تعمیرات کولر گازی ، با بالاترین کیفیت ممکن در قالب سرویس های مختلف به انجام میرسد.

رفع مشکل روشن نشدن کولر گازی 

یکی از مشکلاتی که بدون شک ناراحتی و نگرانی بسیار بالایی از سوی کاربران به همراه دارد، مشکل روشن نشدن کولر گازی است. البته این مشکل تنها به کولر های گازی خاصی مربوط نیست و بسیاری دیگر از برند ها را در بر میگیرد. کارشناسان تعمیر کولر گازی به هنگام مواجهه با چنین اختلالی ، به بررسی های مختلفی در جهت روشن شدن علت میپردازند.

در اغلب موارد روشن نشدن کولر های گازی به دلایلی نظیر قطع بودن پریز مصرفی یا برق اصلی، خرابی و اختلال برد الکترونیکی، خرابی کابل های داخلی و خارجی کولر گازی و خرابی فیوز حرارتی ترمینال دستگاه داخلی و خارجی مربوط میشود.

بررسی تمام این عوامل نیازمند به کارگیری ابزار مختلفی ست که بسیاری از مراکز تعمیر از آن ها برخوردار نیستند. به همین علت تعمیر برخی از این مشکلات یا انجام نمیشود و یا کیفیت مورد قبول ندارد. رفع مشکل روشن نشدن کولر گازی خود را میتوانید با اطمینان به متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران بسپارید.

تعمیر خنک نکردن کولرگازی 

یکی از مشکلات متداولی که کاربران را مجبور به مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران میکند، خنک نکردن کولر است. اگر سطح خنک کنندگی کولرگازی پایین است این به معنای آن است که یک مشکلی برای این سیستم به وجود امده است.

کارشناسان تعمیر به محض اطلاع از چنین مشکلی، احتمالات مختلفی نظیر از کار افتادگی کمپرسور کولر گازی، خالی شدن گاز دستگاه، خرابی برد کولر گازی ، به هم خوردن تنظیمات کولر گازی را مورد بررسی قرار میدهند. رسیدگی به چنین مشکلاتی نیازمند دقت، دانش، تجربه و تجهیزات مختلفی ست که همگی در مجموعه ای تحت عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی گردآوری شده است.

حل مشکل خنک نکردن دستگاه و سایر مشکلات جزیی و کلی کولرهای گازی ، در نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران ، در حداقل زمان و با بالا ترین کیفیت ممکن به انجام میرسد. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به دریافت چنین خدماتی میتوانید با نمایندگی تماس حاصل کنید.

پیشگری از خرابی کولرگازی 

برای اینکه از خرابی و به تبع آن صرف هزینه های تعمیر کولر گازی پیشگیری کنید، کافی است در فواصل زمانی مشخص محصول خود را سرویس نمایید. با توجه به اینکه کولرگازی در مدت زیادی از سال بدون استفاده می باشد، پیش از شروع به کار مجدد، حتما باید سرویس شده و بخش های آن مورد بررسی قرار گیرد.

این کار کمک می کند که نواقص احتمالی کولرگازی به موقع تشخیص داده شده و اقدامات لازم برای برطرف کردن آنها صورت گیرد. بدین ترتیب می توانید با یک سرویس ساده، از تعمیر کولر گازی خود پیشگیری نمایید.

ذکر این نکته لازم است که کلیه ی مراحل سرویس این محصول باید توسط تعمیرکاران دوره دیده انجام گردد؛ در غیر این صورت ممکن است دستگاه شما با مشکلات جدی مواجه شود. البته مواردی مثل تمیز کردن فیلترها و شارژ به موقع گاز نیز جلوی بسیاری از خرابی های کولر گازی را می گیرد.

واحد های تعمیرات لوازم خانگی 

واحد تعمیرات لوازم خانگی ، خدمات ترمیم انواع محصولات این گروه را به صورت تخصصی به کاربران ارائه می دهد. در این واحد، انواع تلویزیون، سیستم های صوتی، لباسشویی، یخچال، اسپلیت و… تحت نظر مجرب ترین تعمیرکاران بررسی و تعمیر می شوند.

به سبب وجود ابزار آلات و دستگاه های پیشرفته و نیز به کارگیری جدیدترین متدهای تعمیراتی روز دنیا، واحد تعمیرات لوازم خانگی را به یکی از تخصصی ترین واحدها در بین رقبا تبدیل کرده است.

شما کاربران گرامی برای تعمیر کولرگازی خود می توانید به نمایندگی ما در تهران مراجعه کرده و از خدمات مربوطه بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی 

نمایندگی تعمیرات کولر گازی شامل بخش های فروش و تعمیر کولرگازی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و تجربه ی بالا در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است.در نمایندگی تعمیرات کولرگازی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی، جهت ارائه ی خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. کارشناسان و مهندسین مجرب و ماهر حوزه ی تعمیرات در این واحدها مشغول به کار می باشند.هریک از قطعات این محصول که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات کولر گازی به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند. 

5/5(5 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩