اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E خودتون رو میتونین با خیال راحت به واحد تعمیرات دستگاه کپی شارپ توی نمایندگی شارپ واگذار کنین و مطمئن باشین که خدمات تخصصی و خوبی رو دریافت میکنین. این دستگاه کپی یکی از چاپگر های محبوب و شناخته شده کمپانی شارپه و کاربرای زیادی از او استفاده میکنن. یه دستگاه رومیزی که برای محیط‌ های اداری و دفاتر فنی مناسبه. دستگاه فتوکپی AR-5316E شارپ میتونه تعداد 999 برگه رو به صورت متوالی و پی در پی در کوتاه ترین زمان ممکن تکثیر کنه.

میزان بزرگ نمایی در این دستگاه حداقل 25 درصد و حداکثر 400 درصده. این دستگاه حداکثر 350 برگه رو در محفظه خودش جای میده. سرعت کپی اون 16 برگ در دقیقه‌ست. این دستگاه قابلیت اسکن و پرینت هم داره. توان این دستگاه در مقایسه با مدل های دیگه مناسب و متوسطه. به همین دلیل میشه از این دستگاه به عنوان یه میان رده پر توان یاد کرد. برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E هیچ جای نگرانی نیست. تعمیرکاران و تکنسین های این واحد تعمیراتی خدمات مفید و کاربردی برای رفع همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ارائه میدن.

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E

تعمیر درام فتوکپی شارپ مدل AR-5316E

درام یکی از بخش های داخلی هر دستگاه کپیه. یکی از خدمات مربوط به تعمیر دستگاه کپی شارپ  مدل AR-5316E ، تعمیر درامه. درام در داخل کارتریج به صورت یک قطعه میله ای و استوانه ای شکل قرار داره. گاهی درام فقط نیاز به تمیز کردن داره و گاهی هم باید تعویض بشه. اگه شدت اختلال خیلی زیاد نباشه میشه با تمیز کردن درام تعمیر فتوکپی شارپ مدل AR-5316E  رو انجام داد. اگر هم به تعویض نیاز باشه باید درام مناسب این مدل رو تهیه کرد و جای درام قبلی قرار داد. بعد از تعویض دارم دستگاه رو توی حالت ready قرار میدیم و کیفیت دستگاه رو چک می کنیم.

تعمیر مین برد فتوکپی شارپ مدل AR-5316E

مین برد یکی از بخش های مهم دستگاهه که وظایف زیادی بر عهده داره. خیلی از خرابی های دستگاه به علت خرابی مین برده. برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E  در بخش مین برد، باید همه اجزای اون از جمله بایوس، چیپست و cmos بررسی بشن. قبل از هر کاری اتصالات دستگاه رو چک کنین و از سالم بودن قطعات مختلف دستگاه کپی مطمئن بشین.

اگه با مشکلاتی مثل بوی سوختگی یا صدای جرقه یا سیاه شدن بخشی از مدار، گرم نشدن بعضی از قطعات، شکل غیر عادی قطعات و … روبه رو هستین، مین برد رو باید تعمیر یا تعویض کنین. برای تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 از عملیات تست محتوایی و پایه ای اختلالات برای تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی استفاده میشه. این عملیات به کمک اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی انجام میشه.

نشانه های خرابی دستگاه کپی شارپ مدل AM-410

خرابی مین برد و درام که توی بخش قبل درباره اون توضیح دادیم، فقط یه بخش کوچیک از اختلالاتی که ممکنه توی دستگاه کپی ایجاد بشه. برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5316E بهتر اینه که نشانه های خرابی رو بشناسیم و بعد برای تعمیر وارد عمل بشیم.

  • خط افتادن روی سند چاپ شده توسط دستگاه کپی
  • چاپ شدن اسناد به صورت کاملا سیاه
  • کم رنگ چاپ شدن سند مورد نظر
  • سفید کپی گرفتن دستگاه کپی
  • گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی به صورت مدام و مداوم
  • طولانی شدن فرایند کپی
  • صداهای اضافه و غیر عادی در هنگام انجام فرایند کپی
  • پیدایش خطوط و نقاط اضافی در سند چاپ شده
  • خاموشی کامل دستگاه کپی

نمایندگی شارپ

کاربر گرامی بهتر و البته عاقلانه اینه که هر مغازه و مکانی که عنوان نمایندگی شارپ رو داره، به عنوان نمایندگی قبول نداشته باشین. نمایندگی ها در صنف خود باید استاندارد های خاصی رو رعایت کنن تا به معنای واقعی کلمه نمایندگی باشن. مسلم و مشخصه که مغازه های بسیاری که توی سطح شهر با نام نمایندگی شارپ فعالیت می کنن، رسمیت ندارن.

برای اینکه به یه نمایندگی شارپ مجاز و قانونی مراجعه کنین، باید نوع خدمات رسانی نمایندگی انتخابی خودتون رو به درستی ارزیابی کنین. این مجموعه متعهد و مسئولیت پذیر با همکاری مرکز سخت افزار ایران نمایندگی شارپ را راه اندازی کرده و تمام استاندارد های لازم برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو رعایت میکنه و توی حوزه فروش و تعمیرات بهترین ها رو در اختیار کاربرا قرار میده. تماس بگیرین و جزئیات بیشتر رو جویا بشین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩