اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر کانن

پرینتر ها یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های موجود در ادارات و منازل و شرکت ها می باشند. کانن یکی از برترین تولیدکنندگان انواع ماشین های اداری و پرینتر ها می باشد. به طور کلی این دستگاه دارای قطعات بسیار حساسی می باشد که کاغذکش پرینتر کانن یکی از آن ها است.

کاغذکش پرینتر کانن تحت تاثیر عواملی مثل چروک بودن کاغذ، پاره بودن برگه و متناسب نبودن سایز کاغذ واکنش نشان داده و دچار اختلال می شود. به یاد داشته باشید در صورت وجود هر گونه خرابی در این قطعه از استفاده ی مجدد آن خودداری کنید.

گیر کردن کاغذ در کاغذکش پرینتر یکی از رایج ترین مشکلاتی است که برای این قطعه به وجود می آید و عملکرد دستگاه را متوقف می کند. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که پرینتر شما با اختلال مواجه شده لازم است برای تعمیر آن به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنید.

کاغذکش پرینتر کانن

تعمیر کاغذکش پرینتر کانن

تعمیر کاغذکش پرینتر کانن برای حفظ کیفیت و کارایی دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاغذ کش پرینتر وظیفه ی انتقال کاغذ در دستگاه را بر عهده دارد. در راستای حفظ کارکرد پرینتر لازم است قطعات آن را به موقع سرویس کنید. عدم سرویس موقع خرابی های پی در پی را برای دستگاه به دنبال دارد.

به یاد داشته باشید تنها با مراجعه به یک مرکز رسمی می توانید به تعویض و تعمیر کاغذکش پرینتر کانن بپردازید.زیرا ممکن است مراکز غیر رسمی از قطعات تقلبی استفاده کنند که باعث می شود دستگاه شما دچار آسیب دیدگی بسیاری بشود.

این مطلب مفید رو از دست نده : مشکلات رایج پرینتر کانن و راه حل های آن

انواع کاغذکش پرینتر کانن

کاغذکش ها دارای انواع مختلفی می باشند که البته در هر دستگاه از این سه مدل استفاده می شود که هرکدام وظیفه ی متفاوتی دارند.

کاغذکش میانی

کاغذکش میانی وظیفه ی کشیدن برگه و انتقال آن بر روی کاغذکش خروجی را بر عهده دارد. به یاد داشته باشید خرابی این قطعه منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه می شود.

کاغذکش ورودی

کاغذکش ورودی وارد کردن کاغذ از روی سینی به داخل دستگاه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه باعث می شود برگه به داخل دستگاه وارد نشود در نتیجه فرآیند چاپ نیز انجام نمی شود.

کاغذکش خروجی

کاغذکش خروجی وظیفه ی انتقال برگه از روی کاغذکش میانی و فرستادن آن به بیرون دستگاه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه نیز باعث ماندن کاغذ در دستگاه می شود.

تعویض مگنت پرینتر کانن در نمایندگی رسمی کانن !

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر در این واحد توسط مهندسان و متخصصان انجام می شود. قطعات معیوب پرینتر کانن در صورت ممکن نبودن تعمیرات با نمونه های اصلی جایگزین می شوند. این واحد به دلیل بهره مندی از مدرن ترین امکانات و تجهیزات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند. کادر فنی این مجموعه به دلیل آشنایی کامل با تمامی قطعات می توانند تعمیرات آن ها در مدت زمانی کوتاه اعمال کنند.

تعمیرات پرینتر کانن به دلیل حساسیت های قطعات داخلی آن به مهارت و تخصص نیاز دارد. متخصصان واحد تعمیرات پرینتر پس از عیب یابی دقیق دستگاه تعمیرات آن را شروع می کنند.

نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. این نمایندگی در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروش و دیگری خدمات پس از فروش است.

فروش انواع محصولات کانن در نمایندگی کانن انجام می شود. محصولات کانن در این نمایندگی  به صورت اورجینال عرضه می شوند. در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش شامل گارانتی می باشد.

تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با بهره مندی از برترین ها توانسته است گامی موفقیت آمیز در عرصه ی خدمات دهی به مشتریان بردارد. تمام محصولات تولید شده توسط کمپانی کانن در این مرکز قابل تعمیر می باشد. هر دستگاه کانن و با هر میزان آسیب دیدگی در این مرکز قابل تعمیر می باشد.
برای رفاه حال کاربران این مرکز از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که هر یک تعمیرات خاص یکی از محصولات را انجام می دهند. لازم است بدانید کارشناسان ما می توانند بهترین خدمات را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی به شما ارائه کنند. تمام دستگاه های تعمیر شده در واحد تعمیرات کانن برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد صحیح تحویل داده می شوند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩