اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ acer

مرکز تعمیرات لپ تاپ acer ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از ترمیم، تعویض، تعمیر و بازیابی قطعات است. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز بدست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ لپ‌تاپ‌های ایسر یافته و می‌توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ acer سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات کمپانی بزرگ ایسر آغاز کرده است. این مرکز قادر به تعمیر و بازیابی تمامی لپتاپ‌های ایسری است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند.

مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. در شرح مهارت کارشناسان حاضر در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ acer بدلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ acer

روند تعمیر در مرکز تعمیرات لپ تاپ acer

در مرکز تعمیرات لپ تاپ acer، نواقص یک دستگاه پس از ورود به بخشِ عیب‌یابی و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص گردیده و پس از اعلام رضایت مشتری، به بخش تعمیرات این شرکت تحویل داده می‌شود. پیش از اقدام به تعمیر، روند تعمیر و ترفندهای مورد استفاده به صاحب دستگاه اعلام گردیده و در صورت رضایت و تأیید از جانب وی، عملیات تعمیر آغاز می‌گردد.

پس از انجام تعمیراتِ لپ‌تاپ، دستگاه لپتاپ به بخش تأیید نهایی واگذار می‌گردد تا توسط مهندسان این بخش کارکرد و وضعیت نهایی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ acer می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این واحد برسد.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر در بخش زیر شرح داده خواهد شد.

تعمیرات مشکل No-Power لپ تاپ ایسر

نقص No-Power یا روشن نشدن لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که همواره توسط کاربران گزارش می‌شود. آغاز کار متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ acer در این مرحله، بررسی نشانه‌های اعلام شده از سوی مشتری با توجه به مدل دستگاه است. در این مرحله ولتاژ مدار مطابق شماتیک مادربرد لپ‌تاپ کنترل می‌گردد.

سپس کلیه‌ی مسیرهای ورودی برق لپ‌تاپ بررسی و کارشناسی می‌شود تا از این طریق بخش آسیب‌دیده شناسایی شود. انجام  این مراحل ممکن است مدت زمان زیادی به طول انجامد. پس از طی مراحل تشخیص و عیب‌یابی، کادر فنی مرکز تعمیرات لپ‌تاپ acer ، مراحل تعمیر را به کمک پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام خواهند داد.

تعمیر منبع تغذیه لپ تاپ ایسر

در گذشته بروز مشکل در منبع تغذیه لپ تاپ به این معنی بود که ناچار به دور انداختن آن هستید. لیکن در حال حاضر امکان تعویض منبع تغذیه لپ‌تاپ وجود دارد. علی‌رغم دشواری‌های موجود جهت انجام این کار، می‌توان عملیات مورد نیاز را با در نظرگرفتن برخی نکات انجام داد.

کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ acer، با در نظر گرفتن این نکات، مشکلات منبع تغذیه را رفع خواهند کرد. یکی از نکته‌های اصلی که می‌بایست به دقت موردتوجه قرار بگیرد آن است که منبع تغذیه جدید باید با منبع قبلی از جهت ولتاژ، خروجی و رابط مدار، سازگار باشد.

تعمیرات لپ تاپ acer با صدای نابهنجار

صدای غیرطبیعی لپ تاپ مشکلی است که بسیاری کاربران از آن شکایت دارند. قطعاتی در لپ‌تاپ هستند که بدلیل عملکرد مکانیکی صدا تولید می‌کنند. فن و هارد از جمله‌ی این قطعات هستند اما سایر قطعات لپ‌تاپ در حالت عادی نباید صدایی داشته باشند. صدای فن و هارد نیز در حالت طبیعی بسیار ناچیز است. لذا در صورت شنیدن صدای غیرعادی، لپتاپ شما مشکل پیداکرده و نیاز به تعمیر دارد.

صدای هارد لپ‌تاپ در حالت عادی بسیار کم است و  تا زمانی که گوش را به لپ‌تاپ نزدیک نکنید متوجه آن نمی‌شوید، اما وقتی صدای منظم تق تق از لپتاپ شنیده شود و خصوصا چنانچه عملکرد لپ‌تاپ نیز بطور واضح غیر عادی باشد، ممکن است هارد آسیب دیده باشد، اگر اطلاعات هارد ارزشمند است باید هرچه سریعتر از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. هر بار که لپ تاپ شما بوت می‌شود ممکن است آخرین باری باشد که شما به اطلاعات دسترسی دارید. البته کادر فنی مرکز تعمیرات لپ تاپ acer قادر هستند تا با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات از جمله دستگاه PC3000 اطلاعات شما را بازیابی کنند.

تعمیر مشکل داغ شدن شدید لپ تاپ ایسر

مشکل داغ‌شدن و خاموش‌شدن ناگهانی از مشکلات شایع در تمام لپ تاپ‌ها  است. توصیه می‌شود از قرار دادن لپ‌تاپ روی پتو،‌ فرش، موکت و کلیه‌ی سطوح پرزدار خودداری نمایید‌. در صورتیکه لپ‌تاپ شما بیش از حد داغ شده است هرچه سریعتر با متخصصین و کارشناسان تعمیرات لپ تاپ acer تماس بگیرید. زیرا ممکن است در صورت تداوم روند داغی ، قطعات مادربرد در معرض خطر قرار بگیرند.

کارشناسان فنی مرکز ‌تعمیرات لپ تاپ acer  قبل از آنکه قطعات مادربورد لپ‌تاپ، آسیب ببیند فن لپ‌تاپ را سرویس کرده و مشکل شما را برطرف خواهند ساخت. توجه داشته باشید که در صورت ایجاد صدای غیرطبیعی توسط فن لپ‌تاپ، به هیچ عنوان آن را روشن نکنید. ممکن است لپ تاپ شما حتی سه ماه در این وضعیت کار کند اما در این وضعیت سایر قطعات لپ تاپ نیز آسیب دیده و در معرض خطر قرار خواهند گرفت. مهم تر اینکه در این وضعیت سایر اجزای مادربرد نیز در حال تخریب است و به زودی تصویر لپ‌تاپ شما هم دچار مشکل جدی خواهد شد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات موردنیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی‌های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

این مجموعه در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را به ویژه در حوزه تعمیرات لپ تاپ acer کسب نماید. مدیریت این شرکت همگام با سازمان‌های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده را گارانتی نموده است. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می‌گردند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩