اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

تهران کمک برای ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر دستگاه کپی کانن، کنار شماست. نگرانی هایی همچون هزینه تعمیر، لزوم استفاده از قطعه اورجینال و تنظیمات درست و … تنها بخشی ازا دغدغه های کاربران دستگاه های کپی هستند که تیم تعمیرات کپی کانن، به خوبی آنها را شناخته و در پی برطرف کردن این دغدغه ها هستند. تعمیرات دستگاه کپی canon در این مرکز، توسط تیمی متعهد و مجرب و با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات روز دنیا انجام می شود. تعمیرکاران تهران کمک ضمن عیب یابی دقیق و اصولی، منشأ مشکل را پیدا کرده و با ترمیم یا تعویض قطعه آسیب دیده، آن را برطرف می کنند. برای اطلاع از دیگر خدمات تعمیر فتوکپی کانن در این مرکز و نحوه دریافت آنها ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن در محل

تعمیرات دستگاه کپی کانن در محل، سرویسی است که شما را از جابجایی کپی و انتقال آن به تعمیرگاه معاف می کند. برای دریافت این سرویس کافی است با تهران کمک تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. پس از طرح مشکل و ارائه اطلاعاتی همچون مدل دستگاه، آدرس محل مورد نظر و …، همکاران ما اقدام به اعزام تعمیرکاران به محل اعلامی شما می نمایند. 

تیم اعزامی، متناسب با مدل دستگاه و نیز ایراد اعلام شده، ابزار و قطعات مورد نیاز را تهیه کرده و به محل شما منتقل می کنند. پس از بررسی دقیق فتوکپی و تشخیص مشکل موجود، تعمیرکاران مساله را برای شما توضیح داده و در صورت توافق، فرایند تعمیرات کپی را شروع می کنند.

تعمیرات فتوکپی کانن در تهران

تعمیر دستگاه کپی کانن در تهران، تحت شرایطی انجام می شود که هم تکنسین ها توانایی و مهارت کافی برای انجام مراحل را دارند و هم انواع تجهیزات مورد نیاز برای آنها فراهم شده است. مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی در تهران کمک، ضمن بهره مندی از حضور کادر فنی مجرب و کار آزموده، تخصصی ترین خدمات را در حوزه تعمیرات انواع مدل های فتوکپی کنون و سایر برندها به کاربران ارائه می دهد. تیم تعمیر و پشتیبانی، تا ترمیم کامل دستگاه و برطرف شدن کلیه ایرادات آن کنار شما هستند.

تعمیرات فتوکپی کانن در کرج

در صورت ثبت درخواست تعمیر  دستگاه کپی کانن در کرج، خدمات مربوطه را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت دریافت می کنید. به این ترتیب، مشکلات فتوکپی به موقع و توسط تعمیرکاران ماهر برطرف شده و موجب بروز آسیب دیدگی های بیشتر نمی شوند. تهران کمک با خدمات رسانی در اقصی نقاط کرج، این شرایط را برای دارندگان مدل های مختلف دستگاه کپی canon فراهم کرده تا بدون مراجعه به تهران، دستگاه خود را به شکل تخصصی تعمیر کنند.

هزینه تعمیرات دستگاه کپی کانن چقدر است ؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید دید که دستگاه چقدر و به چه شکلی آسیب دیده است. تکنسین های تهران کمک، اول دستگاه را بررسی کرده و بخش های آسیب دیده را شناسایی می کنند. سپس برآورد اولیه قیمت تعمیرات کپی کانن را بر اساس اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات دستگاه انجام می دهند. 

اگر در حین تعمیرات، تعمیرکار متوجه شود که نیاز به تعویض قطعه است، این مسئله با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می شود. در صورت رضایت کاربر، قطعه مورد نظر تعویض شده و قیمت آن نیز به هزینه نهایی تعمیر دستگاه کپی اضافه می شود.

خدمات مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

خدمات تخصصی نمایندگی کانن در واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی بعد از عیب یابی دستگاه به دو بخش اصلی تعمیر قطعات و تعویض قطعات دستگاه کپی کانن تقسیم می شود که در ادامه به آنها اشاره شده است. برای بهره مندی از این خدمات به بخش تماس با ما مراجعه کرده و از متخصصین راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تعمیر کاغذکش فتوکپی کانن

کاغذکش، از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده و مسئول حرکت برگه است. کاغذ کش بیرونی، وظیفه انتقال کاغذ به بیرون از دستگاه کپی را بر عهده دارد و کاغذ کش درونی، کاغذ را به داخل این دستگاه هدایت می کند. خرابی کاغذکش، منجر به گیر کردن برگه در دستگاه و بیرون نیامدن آن می شود. 

تعمیر این قطعه هم حساسیت و اهمیت ویژه ای در تعمیرات دستگاه کپی کانن دارد و به شکل کاملا تخصصی انجام می گردد. به ندرت پیش می آید که نیاز به تعویض کاغذکش باشد؛ اما در این صورت، تیم تعمیرات کپی کانن، تنها از قطعه اصل و اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر مین برد دستگاه کپی canon

یکی از قطعاتی که ترمیم آن اهمیت بسیاری در روند تعمیر دستگاه کپی کانن دارد، مین برد است. مین برد، قطعه ای مشترک در دستگاه های کپی و پرینتر است که با عنوان برد اصلی هم شناخته می شود. مدیریت پردازش ها و عملکردهای مختلف فتوکپی وظیفه اصلی این قطعه است. 

وقتی اطلاعات مورد نظر از کامپیوتر یا از راههای دیگر وارد دستگاه کپی می شوند، مین برد وارد عمل شده و آنها را پردازش می کند. بعد این اطلاعات به شکل های خاصی از دستگاه خارج می شوند. قطعاتی مثل چیپ ست، بایوس و cmos، اجزایی هستند که در راستای تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن

شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن، اقدامی مهم است که اگر به درستی و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود، در رفع بسیاری از مشکلات این دستگاه من جمله ایرادات چاپ موثر واقع می شود. به هر ترتیب دستگاه فتوکپی بدون مواد مصرفی کاری از پیش نبرده و قادر به کپی گرفتن از اسناد نیست. بنابراین باید هر چند وقت یک بار، کارتریج شارژ شود تا دستگاه بتواند محتوا یا محتواهای مورد نظر شما را به خوبی به چاپ برساند.

در غیر این صورت علاوه بر افت کیفیت چاپ، دستگاه نیز در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد. گفتنی است کارشناسان نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن برای شارژ کارتریج و افزایش کیفیت چاپ دستگاه تنها از مواد مرغوب و درجه یک استفاده می کنند.

رفع مشکل چسبیدن کاغذ در فتوکپی کانن

عواملی همچون بار الکتریسیته برگه ها، رطوبت کاغذها، آلودگی برگه های مورد استفاده و وزن بالای آنها و نیز خرابی کاغذکش، منجر به چسبیدن کاغذ در فتوکپی کانن و سایر برندها می شوند. برای تعمیر دستگاه فتوکپی کانن در این شرایط، بهتر است از کاغذ استاندارد استفاده کرده و آلودگی ها یا رطوبت برگه ها را برطرف کنید. 

اگر مشکل حل نشد، بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا ضمن عیب یابی دستگاه، اقدامات تعمیری لازم را انجام دهد. تیم تعمیرات کپی نمایندگی مجاز کانن برای ارائه تخصصی ترین خدمات در خدمت شما عزیزان است.

چگونه مشکل خط انداختن کپی کانن را برطرف کنیم؟

از دیگر مشکلاتی که در تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن مورد بررسی قرار می گیرد، باید به خط انداختن کپی اشاره کرد. عوامل مختلفی وجود دارند که ممکن است منجر به ایجاد خطوطی در برگه های کپی شده شوند. برای این که بدانید چرا دستگاه فتوکپی تان خط می اندازد، باید بخش های مربوط با چاپ را بررسی کنید. البته این در شرایطی است که خود بره یا برگه هایی که قصد کپی گرفتن از آنها را دارید، خط و خطوطی نداشته باشند.

آلودگی شیشه هم می تواند باعث خط افتادن روی برگه شود. کاغذ در مسیر چاپ از زیر این شیشه عبور می کند و اگر آلوده بوده یا لکه داشته باشد، آن را به برگه منتقل می کند. چنانچه شیشه هم در این شرایط تمیز بود، پس احتمالا یا کارتریج مشکل دارد، یا تونر بی کیفیت است، یا فیوزینگ و داکتر بلید درست کار نمی کنند. کارشناسان تعمیر دستگاه کپی canon برای برطرف کردن این مشکل، اقداماتی همچون تمیز کردن شیشه، پاکسازی اسلایدشو و تعویض تونر یا جوهر با مواد با کیفیت را انجام می دهند.

علت بهم ریختگی رنگها در دستگاه کپی کانن چیست؟

یکی از مهم ترین عواملی که باعث به هم ریختن رنگها در دستگاه فتوکپی کانن یا هر برند دیگری می شود، آلودگی دستگاه است. اگر قطعاتی مثل درام، بلید، شیشه و یا کارتریج آلوده باشند، چاپ آلوده شده و احتمالا رنگها به هم می ریزند. قرارگیری نادرست کاغذ هم می تواند باعث قاطی شدن رنگها در دستگاه کپی شود. حتی استفاده از کاغذ مرطوب هم می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند.

یکی از مهم ترین دلایل بهم ریختگی رنگها در دستگاه کپی، تنظیمات نادرست است و عوامل دیگری از جمله توزیع اتفاقی جوهر روی صفحه چاپ، به هم ریختن تنظیمات وضوح چاپ و کیفیت پایین مواد مصرفی هم ممکن است باعث قاطی شدن رنگها شوند. تیم تعمیرات دستگاه کپی کانن در این شرایط، با تمیز کردن دستگاه، شارژ کارتریج با مواد با کیفیت و تعمیر و تعویض درام مشکل را برطرف می کنند.

مشخصات مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن یکی از تخصصی‌ترین زیرمجموعه‌های فعال در نمایندگی کانن است. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان تعمیر تجهیزات اداری انجام می‌پذیرد. مهندسان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن بدلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر قادر به رفع پیچیده‌ترین اشکالات و ایرادات این دستگاه هستند. متدهای بکاررفته در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به دریافت خدمات مرتبط با این دستگاه، به نمایندگی کانن مراجعه کرده و در پارت تعمیرات دستگاه فتوکپی canon حضور یابید. در صورتی که امکان حضور در این مرکز را ندارید می‌توانید از سیستم سرویس در محل فتوکپی کانن استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما در محل مورد نظر شما حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را بر روی آن اِعمال می‌نمایند.

گارانتی و ضمانت تعمیر کپی کانن

پردازش عملیات دستگاه کپی بر عهده main board است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه کپی بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیر مین برد کپی کانن است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد..

سایر خدمات مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن

  • عیب‌یابی و تشخیص قطعات معیوب کپی کانن
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی سریع و فوق تخصصی کپی کانن
  • در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه کپی کانن
  • سرویس کدهای دستگاههای کپی کانن قدیمی
  • بکارگیری روش‌های تخصصی در General Service دستگاه کپی
  • بکارگیری Main Code کپی کانن جهت تنظیمات تخصصی
  • تعمیر و تعویض تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی کانن
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه‌ای
  • عیب‌یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ کپی
  • عیب‌یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی کپی
  • تعویض بردهای دستگاه کپی کانن
  • تعمیر و تعویض دولوپر دستگاه فتوکپی کانن
  • تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کانن
  • تعویض و تعمیر درام دستگاه کپی کانن
  • تعمیر شارژرهای دستگاه کپی canon
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کدهای مربوطه همان مدل دستگاه
  • بکارگیری پروگرام‌های فوق تخصصی دستگاه کپی
  • عیب‌یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی کانن
  • تعویض Fusing Unit دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر MC Charger دستگاه کپی کانن
  • تعویض MC Charger دستگاه فتوکپی کانن
  • تعمیر چرخ‌دنده‌های دستگاه کپی کانن
  • تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر انواع قطعات الکترونیکی کپی کانن
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیتر / Heater کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر DC Power دستگاه کپی کانن
  • تعویض DC Power دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Discharge دستگاه کپی کانن
  • تعویض Discharge دستگاه کپی canon
  • عیب‌یابی و تعمیر Blank Lamp کپی کانن
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر DEVELOPER Unit کپی کانن
  • تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه کپی کانن
  • تعویض Dram Unit دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Paper Feed Unit کپی کانن
  • تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی کانن
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی کانن
  • تعویض Duplex دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی کانن
  • تعویض Sorter دستگاه کپی canon
  • عیب‌یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی کانن
  • تعویض Finisher دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Stapler Unit کپی کانن
  • تعویض Stapler Unit دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Main Board کپی کانن
  • تعویض Main Board کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر AC Power کپی کانن
  • تعویض AC power دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی کانن
  • تعویض Scan Unit دستگاه کپی canon
  • عیب‌یابی و تعمیر Transporter Unit کپی کانن
  • تعویض Transporter Unit دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Paper Stop Unit کپی کانن
  • تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر Optical Unit کپی کانن
  • تعویض Optical Unit دستگاه فتوکپی کانن
  • عیب‌یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی کانن
  • تعویض SPF دستگاه فتوکپی canon
  • عیب‌یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی کانن
  • تعویض ADF دستگاه کپی کانن

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن در ایران ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای به دارندگان و کاربران محصولات این برند است. نمایندگی کانن با تجهیز فضای خویش به حضور خبره‌ترین کارشناسان و مجهزترین ابزار، در طی سالهای اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به مراجعان خویش ارائه نماید.

صحت این سخن، تضمین و گارانتی تمامی خدماتی است که به واسطه تعمیرکاران و کارشناسان حاضر در این مرکز به مراجعان ارائه می‌گردد. این ضمانت، بدلیل اطمینان از سطح مهارت و خُبرگی کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن و سایر تعمیرگاه‌های این مرکز است.

برخی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن عبارتند از: برگزاری تخصصی‌ترین دوره‌های آموزش تعمیرات کانن به منظور تأمین نیروی انسانی تعمیرگاه‌های مجاز، ارائه تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات اسکنر، تعمیرات پرینتر، تعمیرات فکس، تعمیرات دستگاه کپی و سایر تولیدات کانن، فروش محصولات کانن و …. . جهت آشنایی هر چه بیشتر در ارتباط با خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات کانن می‌توانید به بخش‌های زیر مراجعه نمایید.

4.8/5(5 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩